Inlägg från: Anonym (Monogam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Anonym (Borde vara siffran två :)) skrev 2023-03-17 05:50:05 följande:

Kvinna, snart 31. Siffran är inte 2, men den borde vara 2. Det är 2 män, en tidigare och nuvarande jag är glad och stolt över att ha varit/vara med. Övriga ca 80(??) kunde jag gott skippat.

Hej. Jag har inte haft sex med så många kvinnor men jag uppskattade varenda en av dem (möjligen med undantag av en som gav en mindre trevligt efteråt). Jag är nyfiken på vad gjorde de 80 som du i efterhand dissar totalt. Och nästa fråga, om du haft sex med 40 män, vilket nu av allt att döma ogillade. Varför har du sex med ytterligare 40?
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (Fröken snusk) skrev 2023-03-18 14:15:48 följande:

Jag är 21 år och tjej. Jag har knullat över 400 killar..... Oskulden rök när jag var 13 och sedan dess har jag legat med minst en kille i veckan. Jag får höra alla möjliga beskrivningar om mig men skiter i det. Jag gillar att knulla och målet är över 1000 killar. 

Jag vill inte ge dig någon beskrivning men kan gissa att du är attraktiv och utstrålar lust. Men jag har några frågor. Hur gammal var den gamlaste mannen? Brukar du få orgasm? Vilka ställningar gillar du mest?

• Anonym (Monogam)

Ni som har haft en massa män, är det något ni tycker är pinsamt, eller kan ni berätta om detta för familjen, släkten eller bland vänner på en fest?

• Anonym (Monogam)
    Anonym (Koll) skrev 2023-03-19 22:13:21 följande:
    Berättar du om ditt sexliv för familj, släkt och vänner?
    Jo frugan och jag fick till det nyss, därav blev vi lite sena! 

Ja bra fråga. Varför talar vi så sällan om vårt sexliv som för så många är så viktigt.
    Vi pratar ju här gömda av anonymitet. 

• Anonym (Monogam)
    PunkPyret skrev 2023-03-20 22:16:08 följande:
    De stackare som aldrig får någon sex - berättar de det för familj, släkt och vänner?
    Är du uppriktig och berättar för din väninna?
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (Linda) skrev 2023-03-23 08:39:13 följande:
    Ha ha! Ingen jakt här heller. Mer att jag kan välja och vraka bland de killar jag vill ha sex med. 
    Hoppas ni har noterat i enkäten
  • Anonym (Monogam)

Är det många som nu när helgen kommer hoppas att hitta någon ny man att mysa och och leva ut sin lust med? Är det någon som har en ny date på gång och hoppas träffa supermannen, som både är underbart trevlig och dessutom en hingst i sängen. Berätta om nya errövringar.

• Anonym (Monogam)

Det finns en del kvinnor som har haft många sexkontakter men förvånansvärt många som inte ens haft 40 stycken. Som många har noterat är det hur lätt som helst för en tjej kvinna att få en man för kvällen. Många har också noterat att man gillar sex och och i varje fall periodvis är kåta katter i mars. 
    Varför har ni inte haft fler män. Kan någon förklara. 

Eller är det så att många fler kvinnor har haft många fler män men tycker fortfarande att kvinna i så fall är en något negativt slampa osv.

• Anonym (Monogam)
    Anonym (T) skrev 2023-03-29 07:01:12 följande:

Ett tillägg till: många kvinnor kan få besvär i underlivet av nya sexpartners pga annan bakterieflora som man inte är van vid. T ex urinvägsinfektion är vanligt när man byter sexpartner. Inte så jäkla härligt faktiskt...

Ni kvinnor som har mängder av män hur klarar ni från obehag som kvinnan ovan beskriver?
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (Me) skrev 2023-03-31 12:21:48 följande:
    E den v×t å redo
    Nu efter helgen. Finns det någon kvinna som kan uppskatta att ha haft mer än 500 sexpartners?
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (gammal kärring) skrev 2023-03-24 19:14:15 följande:
    Jodå, jag har date med ny älskare i helgen. Om han är hälften så bra på sex som på sexting lär det bli minnesvärt.
    Hur blev helgen då?
    Hur gammal är du?
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (28år) skrev 2023-04-05 14:57:05 följande:

Tjej 28 år.
    Jag har bara haft sex med två killar 

Jag antar att du är i ett förhållande och då är det väl inte så konstigt att vara monogam. Hur är du som person gillar du sex eller kan det kvitta?
    Men Om du gillar sex var det inte lockade att träffa killar innan ditt förhållande?
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (28år) skrev 2023-04-08 09:56:40 följande:
    Jag är i ett förhållande sedan 8 år.
    Jag gillar att ha sex för det är ju så skönt.
    Jag vill inte ligga med okända män 
    Jag antar att du hade en kille innan nuvarande förhållande. Hade du inga tillfälligs förbindelser innan du träffade första pojkvännen, eller i perioden mellan första och andra.
    Eller är det så att du kan tillfredsställa dig själv på ett sätt som innebär att längtan efter sex men en man inte är viktigt.
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-24 21:32:59 följande:

Är 31 nu blev av med oskulden dagen efter jag blev 13. Sexuellt aktiv i 18 år och singel i 17 år. Älskar sex och har nu kommit upp i ca 950st

Hej
    Hur kan du hålla koll på så många.?
    Hur många procent var så kass att om du vetat inte skulle haft sex med dom?
    Hur många procent var så bra att ni knullade vid flera tillfällen?
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med