Inlägg från: Anonym (Fast nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fast nej)

Antal personer som jag har haft sex med

Anonym (El stricto) skrev 2023-03-15 11:57:08 följande:
    Har heller inte varit otrogen, haft 2st inkl min nuvarande fru.
    Varken jag eller frugan anser att det är någon troféjakt...
    Blir väldigt undrande när man läser en tjej som haft kanske X många men hon minns inte så väl på grund av alkohol. Vad 17 mer än att skaffa en till trofé handlade  det då om?
    Skulle lagt benen på ryggen om så tjejen bara haft 10st men inte minns allihopa, signalerar ju att så fort alkoholen kommer i bilden så vet hon inte vad hon gör...

Finns väl inget fast nummer jag skulle backa för men minns man inte så räcker det nog med 2-3 stycken för att jag skulle backat och gått hem.
    Fast om man levt ett tag och inte ser sex som en så big deal kan man ju ha svårt att minnas av andra orsaker än alkohol.

Jag var tvungen att tänka efter en del innan jag landade på 11-20 partners. Men då finns det ju snubbar som jag träffade en gång för 20+ år sedan. Det spelar ingen roll att jag var nykter eller nästan nykter då det begav sig, det är inget som jag gått och tänkt på genom åren direkt. 

Hade jag varit intresserad av män som trof?er hade jag väl snarast gjort en lista över mina bedrifter.
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med