• Foodie92

BIM APRIL

Tack Maria94 för boost ❤️ hoppas att de e så !

Trefaldigmästareikärlek: åh va trist, förstår dig att man börjar bli less på allt schemalagt mys och tester 😅

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: alltså jag ser nått !! 😍 hoppas hoppas hoppas !!!!

• Foodie92
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-20 13:12:47 följande:

Foodie92 & veeera aaaaah alltså jag döööööööööör!!! Kan inte ens jobba för att jag vill sprida ga och titta på testet hela tiden. Syns supertydligt när man lyser med, rosa och fint. Hoppas hoppas hoppas det håller sig kvar, tar ett digitalt i övermorgon om jag inte börjat blöda 😭❤️❤️

När är din BIM 😍 håll oss uppdaterade !
  • Foodie92
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-20 20:25:22 följande:

Blueberry 😭😭😭😭😭😭😭 tack! Jag hoppas att vi alla inte bara ser i syne eller att det är spök. Herre gud ska vi äntligen få känna den stora lyckan? Hoppas hoppas hoppas 😭

Jag ser verkligen på din 🥹 kommer sova oroligt tills imorgon för kommer va så spänd 😍
    Dela gärna med din graf
  • Foodie92

Jag var ledsen och besviken att ÄL uteblev denna månad och hade hoppat över till maj månad. Men de ser ut som att tempen ökar så troligtvis en senare ÄL än vad NC satt ut 😊 så är osäker när BIM är nu men har dock haft stark "mensvärk" sedan förrgår och brösten börjar ömma.

Så min gissning är att den skedde på CD 23 - 26 istället. Vilket innebär att BIM borde va slutet av april alternativt början av maj 😊

Hur går de för er andra ?

• Foodie92

När jag tar bort 21 då ändrar den ÄL dag till 21, testar jag ta bort 22 också flyttas ÄL till 22 😅

Så förhoppningsvis var det en "bra ägglossning" så vi fick ändå till de omkring dessa olika datum 😅

Svar på tråden BIM APRIL