• Foodie92

BIM APRIL

Trefaldigmästareikärlek: ja men oavsett om de e dagen efter så är det fortfarande bra prickat med tanke på att du blev sjuk 😄

Myran90: spännande, låter iaf som nidblödning. Hoppas för din skull ! 🥰

• Foodie92

Va, men nej ! Så himla tråkigt att höra syskonförsök 💔 saknar ord, massa massa styrkekramar till dig ❤️

• Foodie92
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-12 07:22:47 följande:
    Aaah! Åh gud ❤️ Nu börjar den resan också. Förra graviditeten tog det till v 10 innan jag fick veta att bebisens hjärta slutat slå i v 7. Det blir långa veckor av oro här framöver.
    Grattis ! Hoppas de går vägen nu 💕
  • Foodie92

Denna gång har jag haft en seg ökning av LH, brukar bli positivt dagen efter jag noterat en ökning men nu tog de några dagar. 4e dagen av ökning så blev den positiv. Så vi får försöka mysa på och se till att vi inte missar chansen nu

Min kurva är lite skum, tittar man på den kan man tro att min ÄL varit redan då jag har en dipp och ökning av temp efter det

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: ja jag tempar, men de e första gången den är såhär knäpp får se hur tempen visar imorgon. Undrar om ägget kan släppa innan LH peakat?

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: tycker de ser bra ut de e för att man inte mätt varje dag som den ser lite konstig ut 😊

Barbrastreisand: haha förstår dig, man vill ju inte "missa" och maximera men de ska ju räcka med varannan dag 😅

• Foodie92
    Malu84 skrev 2023-04-13 12:39:22 följande:

Tjoho! Igår hade jag blinkande gubbe på clearblue advanced äl test , testade med vanlig sticka idag då mina andra test var slut , och det var jätte starkt ! Test sträcket var starkare än kontroll sträcket! 

Men nu blev det prestationsångest ! Vi har ganska maffig planering i dag båda två med jobb och skola och barnaktiviteter så jag är rädd om vi inte kan få till det i sängen idag ? vi lyckades igår iaf och kan säkert få till det i morgon. Men det känns som det vore bäst att få till idag ? 
    Hoppas ni andra har en bra Torsdag ! 

Borde va OK för så får ni till det varannan dag och det är väl det som är rekommenderat 😊
  • Foodie92
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-13 13:18:25 följande:

Ja jag vet inte alla, tycker den ligger så nära medeltemperaturen trots att det skett äl? Men som sagt, är ju endast andra månaden jag tempar 🤷?♀️😊 
    Har lite brännande molvärk idag och vattniga flytningar.. Snubblade på testlådan så det blev att ta ett test, vitare än den vitaste snö - vet inte vad jag trodde 😅

Hahaha ja de kanske är lite tidigt 😂 jag längtar tills den bekräftar ÄL här känns som vi myst så mycket senare tid vill ha en paus 😂😂
  • Foodie92
    Anonym (Maria94) skrev 2023-04-17 07:43:11 följande:
    BIM på lördag den här veckan. Testade med ett extra känsligt test precis (10 hcg). Håller på att stirra mig knäpp på detta! Är så osäker på om jag ser något eller ingenting alls! Vad tror ni? 6e försöket efter ett traumatiskt missfall.
    Jag tror jag ser nått litet iaf 😊
  • Foodie92

Jag är osäker om om ÄL ens blivit denna månad 😣 testat med ÄL tester och fick en tydlig ökning på temp men ÄL testerna visade aldrig fullt utslag (glad gubbe) men den va starkare än vanligt.

Fick sen ÄL bekräftat (glad gubbe) efter denna höjning av temperatur. Idag så höll sig temperaturen inte alls jättehögt och ÄL markerades till där jag tycker de ser ut som ÄL men LH va ju inte positivt då 😔

Så jag hade nog inte ÄL denna månad, kurvan ser inte rätt ut

Svar på tråden BIM APRIL