Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM APRIL

Syskonförsök verkligen, och så försöker man intala sig sjölv att man inte ska tänka på det nästa månad men det är ju så gott som omöjligt. 
    Brösten har börjat ömma lite och igår hade jag rejäl pms (stress/ångest) så mensen är nog inte mer än en vecka bort. Bara att acceptera läget hur surt det än känns 😞

Okej jag vet att detta är ett loooong shot, men testet jag tig imorse har ett så extremt svagt streck i sig så det knappt går att urskilja syns dock med hjälp av lampa framför allt vid genomlysning av testet. Jämförde med de tester jag tagit tidigare där det inte finns ett uns av streck.
    Vet att detta endast är att plåga mig själv men hoppet kom som ett brev på posten 😅

Potatisbulle det var samma för mig, och NC satte ut äl samma dag som min temp dippade innan höjning 🤷?♀️ Dock ska ju tempen fortsatt vara hög minst tre dagar för att kunna fastställa att äl skett 😊 Fertilt sekret, har du haft det? 

För mig skedde enl NC äl samma dag som jag fick fullt utslag på stickan, hade låg temp dagen innan tog äl sticka på morgon som var pos, och temp höjning dagen efter 🤷?♀️ 
    Men det känns ju inte helt osannolikt, bara skumt då jag förstått det som att äl sker dagen efter pos utslag på testen 😃

Maria94 jag tycker mig se något 😍

Syskonkärlek troligtvis spök, dels kom det efter tiden gått ut plus att nytt test i morse var blankt som snö. Tempen håller sig ovanför medel men mensen beräknad i övermorgon, har haft pms så jag har inte hoppet med mig. Är sååå sugen att köpa ett testa tidigt men jag VET att det kommer vara att kasta pengarna i sjön. Dock är jag sjukt varm i kroppen idag och hade världens vallning igår, så jag har ingen aning om vad kroppen pysslar med.. 

Det var med all säkerhet ett spök, testa tidigt från rfsu visade negativt. Sä vi satsar på försök nummer 10 i omgången 🤪 Herreguuuuu så less man är nu 😂😅

Jag hade verkligen gett upp denna månad, pms värre än någonsin, ömma bröst som varje månad och minus på stickan. 
    NC har flyttat fram min mens två dagar med bim imorgon och imorse såg det ut så här på stickan. 
    Hjälp mig nu, stirrar jag mig blind och ser ett rosa sträck eller är det faktiskt ett? Det kom inom 5 minuter och har blivit lite starkare efter utgången tid.

Foodie92 & veeera aaaaah alltså jag döööööööööör!!! Kan inte ens jobba för att jag vill sprida ga och titta på testet hela tiden. Syns supertydligt när man lyser med, rosa och fint. Hoppas hoppas hoppas det håller sig kvar, tar ett digitalt i övermorgon om jag inte börjat blöda 😭❤️❤️

Alltså jag är så orolig så jag mår fysiskt illa, har fått upp hoppet så sjukt mycket nu och är livrädd att det ska visa fett minus nästa gång jag testar eller att jag börjar blöda snart. Inser dessutom att NC hade satt ut bim idag och testet är så vansinnigt svagt (från graviditetskollen). Hoppet dalar igen. Är säkert bara ett spöksträck. Men jag hoppas och tror att det inte är det och att jag imorgon eller övermorgon får ett fint plus 😭

Blueberry 😭😭😭😭😭😭😭 tack! Jag hoppas att vi alla inte bara ser i syne eller att det är spök. Herre gud ska vi äntligen få känna den stora lyckan? Hoppas hoppas hoppas 😭

Testen idag var negativa. Tog inget digitalt endast stickor pga feg. 
    Min graf har gått ner under medel efter äl men ingen mens har kommit.. Vet inte alls vad jag ska tro eller tänka. 

Det är vad det är.. Det suger stenhårt men jag har litegrann gått in i "skiter i allt" - läget.. Har lust att släppa allt vad heter tempning tester och bara lite på processen men har man en gång haft kontrollen är den svår att släppa helt. 
    Hade samma upplevelse första månaden vi försökte fick ett svagt plus för att sedan börja blöda.. 
    Bara invänta mensen och ta nya tag nästa månad 🤷?♀️

Ja det var verkligen det, rosa och fint - syntes dubbelt så mkt irl. Men jag inväntar mensen och hoppar över i majtråden när den kommit.
    Testade med NC s egna test och från graviditetskollen så två borde ju inte visa fel, var dessutom med morgonurin. 
    Är sjukt ledsen men det är inte mycket att göra åt saken. 

Foodie92 det såg onekligen ut som att ni fått till en bra omgång denna månad när jag såg din graf ✊ Håller tummarna för dig ❤️

Myran, jag var gravid för 8 årn sedan sist. Jag hade ont i min livmodertapp första halvan av grav. Bm hade ingen förklaring annat än att det händer mycket och så länge det inte börjar göra outhärdligt ont eller att jag får rikliga blödningar med klumpar kunde jag var lugn. 😅🤷?♀️
    Har du plussat än?

Min mens har kommit igång riktigt ordentligt idag, så skönt att pmsen är över. Börjar fundera på om jag behöver något för att få upp progresteronnivån då jag förr två ägg som fäster men släpper runt bim. Har ni tankar på detta? 

Svar på tråden BIM APRIL