Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM APRIL

Tack så mycket för svar Foodie92!
    Så jäkla typiskt då, blev att sexa en gång under stygvistelsen, dagen vi kom, dock blev det inte slutfört pga för hög press med folk runt omkring 😂
    Såklart blev jag ju pangsjuk också, legat runt 38,6 i temp så det är svårt att se när äl faktiskt skett. Har haft ont konstant och har fortsatt ont idag. Frågan är ju om äl kan förskjutas pga feber/infektion i kroppen..?
    Vi fortsätter köra på idag och hoppas på det bästa ✊ 
    Hoppas äl sker som det ska för dig och att ni lyckas bättre än oss denna månad, min förhoppning är inte hög, är övertygad om att vi inte prickat 

Syskonförsök förlåt har inte alls sett att du svarat!! Ökningen ser ju superfin ut ❤️ Skönt att än så länge må bra, jag hoppas verkligen det håller i sig för dig! Jag mådde som en prinsessa förra grav så denna gång (om det tar sig) tror jag inte oddsen är med mig på samma sätt 🙉🤪
    Jag hoppas och tror att allt kommer gå bra för er, skickar alla stärkande tankar jag vara kan 🤗

Blir riktigt spännande för oss. Enligt kurvan har vi tajmat in sex dagen innan äl, men kan inte mäta nu iom hög feber så jag har ingen bekräftad äl-dag ännu.. Men dippen skedde dock samma dag som ökning på lh? Extremt mycket vattniga flytningar och smärta runt äggstockar två dagar efter temp dipp (??).. Det blir onekligen riktigt spännande att se om det tagit sig 

Foodie92 det blev inget mer för oss denna månad då jag var alldeles för krasslig igår, så vi får hoppas på de chanser vi haft att det tagit sig 🤷?♀️ Hade dessutom icke-fertilt sekret så jag kände att det får vara helt enkelt. Men som sagt, jag har inga som helst förhoppningar om att det tagit sig denna gång.
    Nu börjar väl den evighetslångs väntan på bim för dig? 😂👏 Du hade väl äl igår? 

Hur är det med tempdippen vid äl, sker äl samma dag då eller är det dagen efter - dvs när den stiger på nytt?

Tack Foodie92 för svaret, typiskt så har jag ju varit sjuk ända sen förväntad äl plus att jag nu i morse var under medel (4 dgr efter sänkning) dock hade jag en dipp under medel förra månaden också efter äl... Ja Ja återstår att se 😃 Håller tummarna för er nu att ni får till det och att det tar sig! 

Ooh äl är bekräftad och denna månad är första gången vi faktiskt fått till det i nära anslutning till den. Såklart steg mina förväntningar helt kopiöst mycket men jag ska försöka att hålla mig från tester länge.
    Följer syskonförsöks tips och tar extra c-vitamin och har dessutom köpt folsyra 😊

Hahaha men så häftigt!! Hoppas verkligen det, vilken present till lilöasyskonet 😍
    Jag har kollat redan, om det skulle ta sig för oss blir min bf 29 dec, inte supertaggad på det faktum att julen/nyår ligger i riskzonen men tacksam oavsett 😂😂

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-11 12:47:41 följande:

Hahaha men så häftigt!! Hoppas verkligen det, vilken present till lilöasyskonet 😍
    Jag har kollat redan, om det skulle ta sig för oss blir min bf 29 dec, inte supertaggad på det faktum att julen/nyår ligger i riskzonen men tacksam oavsett 😂😂

*storasyskonet menar jag såklart
Svar på tråden BIM APRIL