Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM APRIL

Jag ser!! Tror absolut du är gravid 😍 ta digitalt imorgon bitti!!!

Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-11 06:43:15 följande:
    //

Snälla säg att jag inte är den enda som ser det här! I verkligheten känns det mer ljusrosa än på bilderna, FL är ju inte bäst på bildkvalitet. Jag tycker jag ser det på en armlängds avstånd. Är helt skakig. Enligt FF är jag på ÄL+11, vilket var samma dag jag plussade med mitt första barn. Men kan också vara på ÄL+10 eller +9 enligt tempen. Har ett testa ultratidigt CB digitalt som jag kan ta imorn men det är ju en evighetsväntan!
  • Syskonförsök

Hej tjejer!

plussade ju snart två veckor sedan och skulle gå in i vecka 6 idag men tyvärr började jag blöda igår och idag fick jag dessa slängda i ansiktet när jag vaknade.😭 så kommer hänga mer er igen framöver och hoppas de tar sig snabbt igen och inte tar 11 månader till! 

• Syskonförsök
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-12 07:14:45 följande:

Alltså NEJ syskonkärlek, nej nej nej fyfan så orättvist och ledsamt 😭😭😭❤️❤️ skickar alla styrkekramar jag kan till dig ❤️❤️❤️❤️

Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-12 07:19:56 följande:
    Åh nej vad tråkigt 💔
    Embarazada skrev 2023-04-12 07:36:16 följande:

Jag beklagar verkligen. Fy så tråkigt Gråter Hjärta

Myran90 skrev 2023-04-12 07:42:39 följande:

Kan inte citera dig syskonFörsök?

men usch va ledsen jag blir av o läsa? 
    så orättvist!!! 
     styrkekram till dig ❤️

Tack alla ❤️ 
    De känns tufft men ändå tacksam att kroppen förstod så fort att något var fel och avslutade. Nu hoppas vi på januari barn istället❤️

• Syskonförsök

Tack tjejer ❤️ 
    Hoppas innerligt att det blir ett plus senare. blir att hänga med i BIM maj sen när den finns❤️

Hannis1983 skrev 2023-04-12 08:31:01 följande:

Syskonförsök: Nej så tråkigt! Tänker på dig ♥️

Barbrastreisand skrev 2023-04-12 17:43:56 följande:
    Neeej Vad tråkigt att läsa detta! Ledsen för din skull, hoppas kroppen återhämtar sig och att du får ett plus direkt som stannar hela vägen ❤️

• Syskonförsök

Jaha! Jag har inte hittat den! Får leta eller om någon kan länka :)

Oväntadedrömmen skrev 2023-04-12 19:31:05 följande:
    Tråkigt att höra. 🙄🌷
    Majtråden är öppen redan, så du är så välkommen ❤️
  • Syskonförsök

Hittade nu ;)

Syskonförsök skrev 2023-04-12 20:38:36 följande:

Jaha! Jag har inte hittat den! Får leta eller om någon kan länka :)

• Syskonförsök

Tack❤️ ja de var verkligen ett slag i ansiktet efter så många månaders försök med! Mitt första missfall med så det är tungt just nu. Hoppas bara innerligt att det går fort att plussa igen nu!! 

My871 skrev 2023-04-13 22:38:15 följande:
    Men nej vad tråkigt! jag har läst de senast månadernas BIM trådar och även bf december tråden och varit så glad för er som plussat. Du peppar verkligen alla runt omkring dig och så händer detta.:(  
    jag håller tummarna för att maj är din månad!
  • Syskonförsök

Tack❤️❤️ åh spännande med ivf ändå och skönt att få hjälp!

1Ellis1 skrev 2023-04-13 09:41:21 följande:

Tråkigt att höra Syskonförsök. Jag vet hur det känns. Hjärta Jag är inte gravid denna månad, men vi hoppas att vi kan starta ivf redan när mensen kommer. Grattis till alla som plussat! Jag hoppas på att kunna vara med i en gravid-tråd snart. Oskyldig

• Syskonförsök

Jag med och hoppas innerligt att det stämmer!❤️ Rädd att sätta för mycket press så det inte händer något dock. Det var vårt 11 försök det tog sig på men denna gång var jag helt inställd på att vi missade ägglossningen så tänkte inte på det och stressade inte och då hände det? så ska försöka att ändå bara tänka att nu vet vi att de fortfarande går bli gravida och de kommer när kroppen är redo för att inte pressa mig själv för mycket.❤️

My871 skrev 2023-04-14 23:54:39 följande:

Jag har hört att det ska vara lättare att bli Gravid strax efter ett missfall, men vet dock inte om det stämmer. 

Håller tummarna för att det blir så i ditt fall:)

• Syskonförsök

Haha igenkänning!! De är extremt hur mycket det ockuperar tankarna!

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-15 10:58:38 följande:

Jag har fallit tillbaka i test-träsket, äl +9 och det är så neg det kan bli. 😅 Jag är så trött på att försöka och inte kunna tänka på något annat, herre jistanes så jobbigt det är att försöka bli gravid 😂

Svar på tråden BIM APRIL