Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM APRIL

🥹❤️

klyftpotatis skrev 2023-04-02 22:52:49 följande:
    Wow!!! så sjukt, har följt dig på avstånd i olika bimtrådar när du skrivit, sen bara hände de när du som minst anar det! Jag ser det 100%!!!😍😍
  • Syskonförsök

Ja! Först rejäl dipp och sedan höjning som håller i minst tre dagar ❤️

1Ellis1 skrev 2023-04-03 00:55:22 följande:

Ni som tempar: brukar ni ha en dipp på ägglossningsdagen? Jag har tagit tempen lite sporadiskt under dagen för att se om den ökar, men istället sjönk den rejält ikväll?! Var först 37,1-37,2 under hela dagen, sen plötsligt 36,9 på kvällen och nu 36,7?! Så låg är den annars bara vid början av mens! 

• Syskonförsök

Åh grattis till dig med 😍

Hawwa skrev 2023-04-03 06:46:29 följande:

Grattis syskonförsök ❤️

Tog med ett CB idag 🙊

• Syskonförsök

Åh tack❤️❤️ håller tummarna för dig❤️❤️

Foodie92 skrev 2023-04-04 07:40:38 följande:

Inte varit inne på ett tag nu men att komma in och se många plussa!! Stort stort grattis 😍

Cykelhjul och Syskonförsök: Extra glad att se er 2 plussa när vi följts åt ett tag nu 😍😍 så himla glad för er skull ! ❤️

• Syskonförsök

Ja nu är det er tur! Jag håller tummarna tjejer ❤️❤️❤️

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-05 16:38:15 följande:

Foodie92 går du på regelbundna kollar hos gyn? 😍
    Hoppas nu vi får vårat plus, vi verkar ju ha bim ganska nära varann denna månad? 

Foodie92 skrev 2023-04-05 19:14:23 följande:
    Ja eftersom vi har försökt väldigt länge (vårt första) så har vi varit på utredning och ska ta letrozol samt varit på spolning så gyn kollar att allt ser OK ut i för ägglossning (att man har ägg som växer).

Ja jag hoppas verkligen att de e vår tur strax 💕 jag har börjat testa och vet att bim kommer ändra någon dag framåt, så vi är väldigt nära 😊

• Syskonförsök

Ja det är det! Håller tummarna och följer er stenhårt❤️ 
    Jag mår bra, det sjuka är att annorlunda denna gången var avsaknad av allt, ingen pms eller illamående, lite ömma bröstvårtor men inget nämnvärt. så ja, de känn fortfarande helt otroligt. Ser testen öka (lägger in en bild) men glömmer bort under dagarna att en är gravid😂 jag hoppas bara innerligt att jag får fortsätta må bra, även om de är naivt! Bara i vecka 5 men med lillan spydde jag morgon till kväll v.5/6 till v.25 så hoppas SÅ MYCKET att jag slipper det denna gång! Men, nu när vi kämpat nästan ett år så är jag samtidigt beredd att spy varje dag i 40 veckor om det ska behövas 🤷🏼?♀️❤️ 

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-06 09:56:42 följande:

Syskonförsök: visst är det?! ❤️ Hur mår du? Känns det fortfarande helt otroligt eller har du landat i allt? 😍

• Syskonförsök

Ja jag hoppas det! Än så länge svagare test än jag hade med lillan, då hoppade hcg upp i taket direkt men försöker inte oroa mig utan det kan ju skilja sig graviditet till graviditet! Haha skönt att du mått bra! Jag är rädd att kliva på en mina igen men än så länge är illamåendet inte på plats men är dock bara vecka 5 (4+4). Illamåendet slog till med full styrka redan i vecka 6 med lillan så skattar mig lycklig varje dag jag får må bra! Tack kära du och jag håller tummarna så stenhårt för dig denna gång! Nu fasen är det din tur.❤️ 

spännande för oss är att de tog sig den gången vi trodde vi missat ägglossningen. Vi hade sex tre dagar efter glad gubbe och ändå tog det sig. Hade legat sjuka innan så ingen sex innan utan bara den gången. Alla andra gånger har vi haft sex innan glad gubbe eller glad gubbe dagen så tydligen behövdes mer färska spermier för oss ;) 

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-09 15:35:25 följande:

Syskonförsök förlåt har inte alls sett att du svarat!! Ökningen ser ju superfin ut ❤️ Skönt att än så länge må bra, jag hoppas verkligen det håller i sig för dig! Jag mådde som en prinsessa förra grav så denna gång (om det tar sig) tror jag inte oddsen är med mig på samma sätt 🙉🤪
    Jag hoppas och tror att allt kommer gå bra för er, skickar alla stärkande tankar jag vara kan 🤗

Blir riktigt spännande för oss. Enligt kurvan har vi tajmat in sex dagen innan äl, men kan inte mäta nu iom hög feber så jag har ingen bekräftad äl-dag ännu.. Men dippen skedde dock samma dag som ökning på lh? Extremt mycket vattniga flytningar och smärta runt äggstockar två dagar efter temp dipp (??).. Det blir onekligen riktigt spännande att se om det tagit sig 

• Syskonförsök

Det var när jag pausade allt som det plötsligt hände efter ett nästan ett år❤️ hoppas på samma för dig! 

Barbrastreisand skrev 2023-04-10 19:51:27 följande:
    Förstår dig precis! Jag har följt äl nästan varje cykel i ett års tid. Men känner för att pausa allt sånt nu och se om stressen minskar.. Håller tummarna! 
    Foodie92 skrev 2023-04-10 19:43:08 följande:

Barbrastreisand: jag har med ÄL när som 😊 vi kör också på varannan dag

Åh spännande☺️ Testar/tempar du något? Tycker jag känner igen ditt namn, har du varit med i tidigare trådar? Håller tummarna, ett plus till oss alla💕
  • Syskonförsök

Hej alla!

Jag har ingen aning om det var det som var trixet för mig eller inte, men vill ändå tipsa om att äta extra c vitamin, speciellt för er med eventuellt kortare lutealfas. C vitamin kan naturligt öka progesteronet i kroppen nämligen. Jag åt det hela cykeln men pausade ett par dagar vid ägglossning för att inte riskera att störa. 

ingen aning om det var förändringen min kropp behövde för att denna gång få ett plus på stickan men ett högst ofarligt tillskott att prova om någon är sugen :) Håller tummarna för er alla ❤️

• Syskonförsök

Håller tummarna ❤️❤️❤️

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-11 08:30:48 följande:
    Ooh äl är bekräftad och denna månad är första gången vi faktiskt fått till det i nära anslutning till den. Såklart steg mina förväntningar helt kopiöst mycket men jag ska försöka att hålla mig från tester länge.
    Följer syskonförsöks tips och tar extra c-vitamin och har dessutom köpt folsyra 😊
Svar på tråden BIM APRIL