• Cykelhjul

BIM APRIL

Oväntadedrömmen skrev 2023-03-30 20:52:32 följande:

En nyfiken fråga, då jag varken testar med ägglossningstest eller tempar och egentligen inte alls har någon aning om när ägglossning sker. Förutom flytningar, sexlust och smärta som indikerar på att ägglossning troligtvis sker ungefär runt omkring vissa datum.

Enligt min app skulle ägglossning ske igår och alla mina symtom tyder varje cykel på att appen har ungefärligt rätt. Idag hade jag dock smärta i äggstockarna och tänker att det nog kanske var idag ägget släppte.

Men nu till frågan. 
    När under ägglossning brukar ni ha ont?
    vet att det kan vara olika och att vissa inte märker symtom alls. 
    Kvinnokroppen är fantastiskt underlig och man blir inte klokare när man läser om det heller. Haha.

Kvinnokroppen är verkligen fantastisk och ännu mer fantastisk är att vi alla är så olika. Haha vilket iofs gör det frustrerande när man vill att allt är svartvitt när man letar symptom Skrattande

Jag har rätt så ont vid ÄL, blir supersvullen i magen och inuti underlivet vilket resulterar i väldigt låg lust. Så att försöka få till baby making tar emot haha. Jag ställde faktiskt frågan i en BIM tråd något halvår sedan (för jag kände mig som en alien) Och det var några till som kände igen sig i det. Vilket var superskönt! 
  • Cykelhjul
    Olivialova skrev 2023-03-31 13:39:53 följande:

Jag kunde inte hålla mig. Köpte ett testa tidigt test och fick ett tydligt positivt test! Så glad :) 

Åhhh Grattis grattis grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Cykelhjul

Jag har BIM 5e. Tror ni att dom vanliga RFSU stickorna testa ofta skulle visa något om jag testar imorgon? Kan inte hålla mig haha 🙈

• Cykelhjul
    Hawwa skrev 2023-04-01 17:25:25 följande:
    Jag kan ha plussat idag (kanske)  jag har bim den 10e eller den 6e, väldigt väldigt svagt 🙂
    Åh hoppas det är ett plus!😍 Vill du visa testet om du har det kvar dvs 
  • Cykelhjul
    Hawwa skrev 2023-04-01 17:43:40 följande:
    Den översta 🙊
    Jomen jag ser faktiskt ett svagt plus! Tror nog jag vågar mig på ett grattis! Gud så härligt! 😍🥰
  • Cykelhjul
    klyftpotatis skrev 2023-04-01 19:44:58 följande:

Hawwa: vad kul, jag ser också! grattis 😍 jag har också bim den 6e så då kanske jag med vågar ett test imorgon 🙈

cykelhjul: jag testar med dig imorgon ❤️😍

Åhh spännande! 😍❤️ 
    Vi får uppdatera så snart vi hinner imorgon haha
    Håller tummarna för oss båda!
  • Cykelhjul

Jag tog detta imorse, ska ta ett digitalt imorgon.
    Jag kan inte tro det, jag var utställd på att behöva analysera och kolla i olika ljus..men jag ser det på riktigt! 😭

BIM är 5e 

• Cykelhjul

Klyftpotatis- det finns fortfarande en chans att få plus! Testa om några dagar ❤️

• Cykelhjul
    Hawwa skrev 2023-04-02 09:50:23 följande:
    Grattis :D det går inte att missa 😍
    Taack! 😍

Jag gjorde spolning innan denna ÄL och slutade helt med treo och NSAID värktabletter. Det måste ha hjälpt något.
    Jag som skulle påbörja Letrozol strax.

Hoppas verkligen detta stannar
  • Cykelhjul
    Foodie92 skrev 2023-04-04 07:40:38 följande:

Inte varit inne på ett tag nu men att komma in och se många plussa!! Stort stort grattis 😍

Cykelhjul och Syskonförsök: Extra glad att se er 2 plussa när vi följts åt ett tag nu 😍😍 så himla glad för er skull ! ❤️

Tack Foodie! Hjärta Din BIM är ju lite senare och jag håller verkligen tummarna för att vi kommer fortsätta att följas åt och du får plus den här månaden också! HjärtaHjärta
Svar på tråden BIM APRIL