• Anonym (AA)

Vågar jag åka in till sjukhuset för att dokumentera våldtäkt?

Anonym (ff) skrev 2023-03-06 11:33:42 följande:
    Hände i hans bil.
    Anonym (S) skrev 2023-03-06 11:29:25 följande:
    Det är alltså samma man som både misshandlat dig och våldtagit dig?
    Varför vill du att han ska komma undan med det?

Du vet inte vad han är kapabel till, du trodde väl inte att skulle slå och våldta dig heller när ni träffades?
    Det är väldigt komplicerat. Det är inte så att jag vill träffa han egentligen men han har bilder på mig som han kommer sprida annars. Han var trevlig ibörjan och vi kan prata normalt när vi åker iväg, i hans bil alltså. 
    Kan du inte nämna det för polisen så kanske de kan plocka hans dator och telefon?
  • Anonym (AA)
    Anonym (ff) skrev 2023-03-06 17:06:33 följande:
    Jag vill ju inte att någon ser bilderna, antar att polisens utredare skulle kolla på dom.
    molly50 skrev 2023-03-06 13:52:40 följande:
    Du måste anmäla honom både för misshandeln,våldtäkten och bilderna.
    Låt honom inte komma undan med det här.
    Händer det inte dig igen så kan det hända någon annan. 

Jag orkar bara inte, orolig för hur det skulle bli. Om jag skulle bli misstrodd, hur rättegången skulle vara. Det kan ju bli så att han bara låter mig vara till sist. 

Jag undrar bara ifall dom skulle kontakta polisen igen utan att jag vill det. Jag vågar inte åka in ifall jag inte vet säkert. 
    Ja, det skulle de förmodligen. Ungefär som när man går till läkaren och "visar upp" sig, de måste ju också kolla. 
    Hellre utredarna än hela världen, antar jag..?
  • Anonym (AA)
    Anonym (ff) skrev 2023-03-06 18:40:29 följande:
    jag ska försöka. om jag inte skulle åka nu ska jag försöka att åka in nästa gång. jag är bara så ledsen just nu.

Nej, det vore inte ok men jag skulle ändå respektera hennes beslut. att gå igenom förhör och rättegång är ju jättejobbigt. gjort det tidigare och det var hemskt
    Nästa gång???
  • Anonym (AA)

TS, du vet att det är olagligt att sprida bilderna va? Du kan anmäla honom för det. 

Svar på tråden Vågar jag åka in till sjukhuset för att dokumentera våldtäkt?