Anonym (Anonymledsen) skrev 2023-03-10 17:07:44 följande:
Tycker det är hemskt hur vissa av er kan sitta och skriva så hemska saker när jag uppenbarligen mådde riktigt dåligt när jag skrev detta Inlägget, och tack till er som själva kunde öppna er och berätta hur ni hade det, de hjälpte mycket och denna ångest släppte efter 2 dagar så att kasta skit på en person som av olika anledningar hamnat i shock är äckligt, detta var en mindre shock för oss då det släppte fort och självklart är det inte barnet eller könet i sig utan det är tanken att man tänkt det Mallis skulle bli ett av det, har inget med att vad vi kan hitta på eller vad han eller hon kan göra i livet handlar endast om tanken av ett av könen, detta barn är så efterlängtat och kommer bli så älskat av alla den kommer ha runt sig, tycker bara det är rik sorgligt hur vissa människor uppenbarligen tycker alla ska reagera på samma sätt och kunna styra över ens känslor i vissa sammanhang, alla vi är olika och reagerar där efter och inget fel med det.
tack för mig i detta inlägg och hoppas ni som skrivit hemska saker kan se er själva i spegeln och inte se några brister i er själva då ni uppenbarligen är perfekt på alla plan?..
Äsch, strunt i dem. Droppe på fjädrar bara. Finns alltid folk som har meningar om allt och
tycker det ena eller det andra. Faktum är att det du kände inte alls är ovanligt. Många har ju, som du säger, en bild i huvudet om framtiden och ibland behöver man sörja lite före bilden anpassats till verkligheten.
Lycka till med lillkillen. Han blir säkert en bra storebror en dag.