Omvända roller i en fråga?
Va vem eller vilka säger så?
Har aldrig hört någon säga så?
Är det en generationsfråga?
Va vem eller vilka säger så?
Har aldrig hört någon säga så?
Är det en generationsfråga?
Sen undrar jag, om du inte har träffat en kvinna är det väl inte konstigt om vänner till dig ställer sådana frågor för att hjälpa dig.
Du får tänka till vad som är dina bra och dåliga sidor och vad du kan göra för att "marknadsföra" dig på ett sätt som kan hjälpa dig.
Det låter som vänner till en singelkvinna skulle kunna ställa samma frågor till henne för att hjälpa henne att hitta bra och dåliga sidor, att rannsaka sig själv och det är något man göra för att våga upp eller just "marknadsföra" sig.
Det behöver ju inte var något dåligt, så gör man väl alltid när man inte får det man önskar, man går igenom vad man kan framhäva, ibland ändra på osv.
Känns inte alls som något som är speciellt för män utan lika mycket för kvinnor.
Nej, jag hör det genom min underbara sambo vars väninnor hela tiden klagar på män, frågade även sambon om de någonsin ber sina väninnor rannsaka sig själva varför de bara får drägg till karlar, att de kanske bara får drägg för att de inte har något vettigt att erbjuda själv i ett förhållande.
Hon är klok min sambo, hon hade aldrig tänkt på det själv, hon menar på att tjejer mestadels säger saker till andra tjejer vad de vill höra och inte vad de behöver höra.
har även frågat en av få kvinnliga vänner jag har, som kunde delvis hålla med.
Är du en kvinna? en fråga till dig: vad har du att erbjuda en man som gör att du sticker ut i mängden?