• Aviga

Min man har köpt sexleksaker till sig själv

Vad är det för fel på er?

Här är en tjej förtvivlad över att hennes partner inte var den hon trodde. Istället för att lugna henne beter ni er som gamar. 

Endera vill ni att hon ska slänga ut sin partner eller så behandlar ni henne som mindre vetande

Skäms på er!

Om ni har erfarenhet och empati för henne ge henne goda råd annars bör ni hålla tyst

• Aviga
    Ccplus skrev 2023-03-18 14:17:23 följande:
    Här är ett tips.. Sluta var så kontrollerande och Knip..
    Man kan undra vad du får ut av det här? Blir du upprörd av att höra sanningen eller?
    Den enda som kan vara kontrollerande i detta forum är MODERATORN
  • Aviga
    Anonym (?) skrev 2023-03-18 10:24:52 följande:
    Jamen oj! Hennes partner var inte den hon trodde....det fruktansvärda sanningen är att han hade en fasansfull hemlighet......han visade sig vara en man som, ve och fasa......onanerar.....MED hjälpmedel. 

Det är lika bra att ts ser till att få terapi för att bearbeta detta trauma. För ts partner finns det säkerligen någon typ av 12 stegs program så att han kan förändra sin destruktiva livsstil. 
    Varför engagera dig och kommentera om du inte är intresserad?

Jag är ärligt intresserad av drivkrafterna bakom den här typen av komentarer
  • Aviga
    Anonym (?) skrev 2023-03-18 21:44:09 följande:
    Drivkraften är i detta fall ts idioti. 

Hur kan man bli äcklad av att den partnern man nekar sex onanerar med hjälp av sexleksaker? Hur sjukt är inte det. 

Var klämmer skon för såna som ts? Vad vill hon egentligen? Att karln ska kastrera sig för att ts inte ska behöva känna sig äcklad? Vad är ts drivkraft? Inte är det empati och förståelse i alla fall. 
    Nu förstår jag dig bättre. Förstår också vad du menar och kan till och med hålla med i andemeningen. 

Men är det nödvändigt att uttrycka sig så drastiskt?
Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv