Att aldrig vara bra nog
Japp, män har alltid kommenterat min kropp på ett negativt sätt och hur jag borde vara för att vara mer kvinnlig och inte ha så mkt skinn på näsan.
Japp, män har alltid kommenterat min kropp på ett negativt sätt och hur jag borde vara för att vara mer kvinnlig och inte ha så mkt skinn på näsan.
Men gud...?
utseende är ännu viktigare för män än det är för kvinnor. så varför genaralisera så. Dejta kvinnor i din egen ålder om du är rätt för ålderstecken.
Vet du hur mycket nedsättande kommentarer jag läser här inne om kvinnor. I samma ålder som dig så får man som kvinna ständigt läsa om negativa saker som överviktig, torr, rynkig, använder för mycket smink, frigid, klimakteriekossa, för lite smink, använder botox, tränar för mycket, tränar för lite, grått hår, färgat hår, inte klär sig kvinnligt, har för små bröst, för hängiga bröst mm osv osv och för att inte tala om allt män tycker om håriga kön. Så var exakt tycker du att MÄN har det så mycket värre?
Du missar allt som andra skriver för att hjälpa dig. Du har en sanning och du VILL inte släppa den eller förändra den.
Du kommer aldrig komma vidare om du inte inser att du är fast i ett osunt tankemönster.
Jag ska sluta försöka hjälpa dig och svara i dina trådar nu, för du vill inte ha hjälp eller se det på ett nytt sätt. Du skapar bara frustration och irritation med dit ändlösa ältande. Du vill bara ha medhåll på att kvinnor är hemska och när du inte får det så blir sit ältande värre.
Så för sista gången sök professionell hjälp, du kommer ångra dig ännu mer en vacker dag att du inte försökte må bättre!!!!!!!!!!!!!