Inlägg från: Anonym (samma gamla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma gamla)

Hur ska jag tänka eller göra? Typ kär??

Anonym (Iailwp) skrev 2023-02-28 17:12:51 följande:

Kan man ens få bekräftelse då utan att vara en otrogen fitta??

Vi kan snacka ganska fritt med varandra, borde jag erkänna attraktionen till honom? Kanske den försvinner och inte blir spännande då? Förmodligen skulle vi kunna skratta åt det men samtidigt kanske han tar det jätte dåligt och typ springer till min sambo? Det svåraste är att jag inte får något grepp om honom?.

Barn vill jag nog egentligen inte ha, men min kille vill absolut det, det är något vi bara ignorerat i alla år, jag tänker hela tiden att jag ska ändra mig. Allmänt känns vår t förhållande lite stuck då vi redan äger bostad tillsammans och varit ihop i 6 år men vi är ?för unga? för att gifta oss eller skaffa barn, så jag vet inte hur man ska fördriva tiden riktigt?

Samma gamla inbillning som man alltid ser i alla trådar när någon fått kåtslag på någon annan... om jag berätta för personen hur jag känner så kanske personen avvisar mig och då blir jag "botad".... alltså... hur fan kan man ens tro på det där själv? Snacka om att lura sig själv... alla fattar ju att den ENDA anledningen till varför du vill berätta hur du känner för den andra snubben är för att du hoppas att han ska känna likadant så du kan få utlopp för all pirr i trosan du byggt upp.... att påstå att du bara vill bota dig själv är ju bara en jävligt dålig ursäkt för att få det att låta lite bättre. Det är som att säga att man inte vill bli en pundare och för att bevisa det för sig själv så ska man bara prova på alla droger som finns så man blir "botad" från sitt sug.

En annan klassisk grej man alltid ser i såna trådar är den totala likgiltigheten för sin partner... Du verkar inte bry dig ett skit över hur sårande och förnedrande det skulle vara för din sambo att du springer runt och raggar på hans kompis.... det enda du bryr dig om är om DU skulle bli avslöjad och hur tråkigt det skulle vara för DIG.

Bra att du inte vill ha barn för du är garanterat inte mogen för det med tanke på hur du resonerar. Varför är du öht ihop med din sambo när är uppenbart att du varken älskar eller respekterar honom?

Jag håller med någon som skrev att det vore nog kanske bra ändå om du får till det med den andra snubben ändå framför din sambo så han får reda på hur hur känner för honom egentligen, det vore nog bäst för alla.
Svar på tråden Hur ska jag tänka eller göra? Typ kär??