• Agult

IVF och återföring av 6-dagars embryo

Ja de va naturlig cykel båda gångerna 😊

ja de förstår jag, vi delar samma oro❤️ hoppas så att det går bra för oss båda! Hur känns de för sig, fått mer symtom?
    för mig är tröttheten mest påtaglig, sover så dåligt om nätterna och vaknar tidigt o kan inte somna om. Bröst fortsatt svagt svagt ömma

• Agult

Åh hoppas att det inte är missfall, förstår dock din oro. har vänner som också fått färskt/brunt blod o trott att det varit kört men sen inte visar sig vara det.
    du ska inte boka in ett tidigare ultraljud för att försöka lugna ner nerverna lite?❤️

• Agult

Okej, hoppas embryot håller sig kvar ❤️ när var ditt ultraljud?

egentligen inga nya symtpm, magkänslan är så dålig😔  ultraljudrt är om två dagar äntligen 

• Agult

Ultraljudet idag gick jättebra, är så chockad, var inte ett tickande hjärta utan två 🙈 

hoppas att det går bra för er nästa vecka ❤️❤️

• Agult

Tack❤️❤️ nej men det känns så overkligt, de satte ju in ett embryo som celldelats så är enäggstvillingar 🥹 

åh vad skönt Att symtomen fortsätter, det är ju förhoppninsvis ett bra tecken ❤️ nu ör det inte lång tid kvar tills du får svar 😊

• Agult

Åh stort grattis ❤️ hur går det för dig, skrivit in dig på mvc än?

sophie, hoppas så att det tar sig nästa cykel. När har du insättning?❤️

• Agult

Hoppas det går bra på inskrivningen! Jag skrev in mig för tre veckor sedan, ska dit idag igen men annars är det inte så mycket nu i början. 

jag har precis som dig symtommässig, har lika mycket oro för missfall, vi har betalat för ett extra ultraljud på fredag så förhoppningsvis ser allt bra ut. Ska även göra nipt. Jag har nästintill ingen molande värk längre, ibland ömma bröst och magen krånglar till o frå . Annars känner jag ingenting! Hoppas att du och jag bara ör sånna som bara får njuta av att vi mår bra under graviditete!

sophie jag går In i v 12 på lördag ❤️ hoppas din nästa återföring går bra, håller tummarna för dig då. Du får gärna uppdatera oss hur det går!

• Agult

Hade det förra fredagen! Det gick bra, väntar svar på nipt nu, är så orolig för tråkiga besled🙈
    vad skönt, det är ju snart! Hoppas att allt kommer se fint ut! När har du kub?

• Agult
    Sophiee92 skrev 2023-05-29 09:20:25 följande:

Hej alla! Vet inte ifall någon går in här längre men ville bara skicka en liten uppdatering som lovat.

Plussade ju efter min första återföring som sen tyvärr slutade i ett tidigt missfall. Gjorde sedan min första frysåterföring med 1 av våra 3 frysta blastisar här för några veckor sedan. Plussade starkt på min testdag och lyckan är totalt...! Har gått in i v. 7 och väntar på mitt första UL hos Livio den 13:e juni <3

Hur går det för er alla - Agult och Lama21? Och hur har det gått för era försök Mathilda88 och Memyself

Men åh stort stort grattis sophie!!!❤️ glad jag blir att få höra det! Hur mår du nu?

hos oss går det bra, går in i vecka 18 med twinsen imorgon, mår relativt bra, fortsatt trött, en del huvudvärk o ryggont men annars så 🥰
  • Agult
    Lama21 skrev 2023-06-02 15:13:19 följande:

Så kul!! Hjärta  Hade ungefär samma som du i början. Minns bara att jag blev nojig så fort det ömmade lite mindre i brösten, men det gick upp och ner och kunde vara lite olika med det från dag till dag. Inget illamående än?

Jag mår bra, mindre illamående även om det för sig påmint ibland. Brösten ömmar också mindre, men fortfarande litegrann. De är däremot större, och har fått bristningar på undersidan av brösten. Det känns väl lite mindre kul men sååå värt det om det leder till bebis. Börjar också synas lite på magen nu också och känner att livmodern tar plats på ett helt annat sätt än tidigare. Hjärta

Härligt att det går framåt för er ocksp! Har ni fått reda på kön än, eller ska ni ta reda på det?  
Svar på tråden IVF och återföring av 6-dagars embryo