Inlägg från: Anonym (Naken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Naken)

Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?

Självklart. Om han vill ha mig vill han antagligen ha hela mig precis som jag är. Eller så väljer jag en lite äldre/annan älskare men det låter dumt. Förhoppningsvis kommer just det scenariot ske här inom typ 10 minuter då jag väntar på en yngre kille som jag har början till en sexuell relation med

• Anonym (Naken)
    Anonym (Naken) skrev 2023-02-24 15:37:30 följande:

Självklart. Om han vill ha mig vill han antagligen ha hela mig precis som jag är. Eller så väljer jag en lite äldre/annan älskare men det låter dumt. Förhoppningsvis kommer just det scenariot ske här inom typ 10 minuter då jag väntar på en yngre kille som jag har början till en sexuell relation med

Och så här två timmar senare ligger vi fortfarande nakna bredvid varandra. Jag är kvinna på 47 och han 28. Han älskar min kropp och vi har grymt sex. 
  • Anonym (Naken)
    Miss Sunny skrev 2023-02-24 18:08:29 följande:
    Vad härligt !

Ung man/mogen kvinna är en oslagbar kombo i sängen.  Jag är 60 + ( så "kaxig" att jag vågar hävda att jag ser yngre ut). Har 3 älskare/kk, den äldsta är 38.

Sunny  // Solig
    Men oj! Så härligt 😊 Hur gammal (ung) är den yngsta? 

Ja, här blir det bättre och bättre. På bara några dagar har vi hunnit med ett helt gäng omgångar. Han är uthållig och balansen mellan att verkligen sätta på mig och vara hänsynsfull är perfekt. Idag är jag öm men det är en skön och underbara känsla. 
Svar på tråden Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?