• Anonym (Badbollen)

Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?

Jag tänker på det med att ta av sig kläderna inför en mycket yngre person.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?
  • Anonym (Naken)

Självklart. Om han vill ha mig vill han antagligen ha hela mig precis som jag är. Eller så väljer jag en lite äldre/annan älskare men det låter dumt. Förhoppningsvis kommer just det scenariot ske här inom typ 10 minuter då jag väntar på en yngre kille som jag har början till en sexuell relation med

• Anonym (smiskaren)
    Anonym (Naken) skrev 2023-02-24 15:37:30 följande:

Självklart. Om han vill ha mig vill han antagligen ha hela mig precis som jag är. Eller så väljer jag en lite äldre/annan älskare men det låter dumt. Förhoppningsvis kommer just det scenariot ske här inom typ 10 minuter då jag väntar på en yngre kille som jag har början till en sexuell relation med

Håller med, dumt att ha äldre när man kan få yngre. Har två dejter inbokade med 19-åringar denna helgen. 
  • Anonym (I)

Ett barn menar du? 

• Anonym (Ja, inga problem.)

Jag är 30. nu gillar jag äldre män men är väldigt bekväm med hur jag ser ut naken, långt mer bekväm än med mitt utseende påklädd så det hade inte stört på det sättet om han så var 18.

Däremot undrar jag hur obekvämt det kanske är att ligga med mig. Representanter för hyresgästföreningen knackade på för nån vecka sedan och frågade om min mamma var hemma och jag sa att jag inte visste det, sedan frågade de efter pappa och jag tror han jobbar nu. De skulle återkomma när mina föräldrar var hemma så då får de nog vänta till Augusti när de besöker mig nästa gång. Uppenbarligen ser jag ut att vara ett barn så jag gissar att det kan vara svårt att ligga med mig.

• Anonym (MR klister)

Ja, gjort det flera gånger och beroende på vad du definierar som mycket yngre så gör jag det regelbundet med min sambo. 

• Anonym (Naken)
    Anonym (Naken) skrev 2023-02-24 15:37:30 följande:

Och så här två timmar senare ligger vi fortfarande nakna bredvid varandra. Jag är kvinna på 47 och han 28. Han älskar min kropp och vi har grymt sex. 
  • Miss Sunny
    Anonym (Naken) skrev 2023-02-24 17:39:14 följande:
    Och så här två timmar senare ligger vi fortfarande nakna bredvid varandra. Jag är kvinna på 47 och han 28. Han älskar min kropp och vi har grymt sex. 
    Vad härligt !

Ung man/mogen kvinna är en oslagbar kombo i sängen.  Jag är 60 + ( så "kaxig" att jag vågar hävda att jag ser yngre ut). Har 3 älskare/kk, den äldsta är 38.

Sunny Solig
  • Tom Araya

Nja, jag tvekar, men kan inte svara definitivt ja eller nej.
    Jag brukar heller inte intressera mig för mycket yngre tjejer. Skulle någon mycket yngre visa intresse för mig, så får vi se om det på den punkten kan ändra sig, men tillsvidare så är jag mest intresserad av någorlunda jämnåriga.

• Tom Araya
    Anonym (L) skrev 2023-02-28 10:14:24 följande:

Pontus? Är det du?

Ven frågar du?
    Trådstartaren?
Svar på tråden Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?