• Anonym (Badbollen)

Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?

Jag tänker på det med att ta av sig kläderna inför en mycket yngre person.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?
  • Miss Sunny
    Anonym (Naken) skrev 2023-03-01 10:40:42 följande:
    Men oj! Så härligt 😊 Hur gammal (ung) är den yngsta? 

Ja, här blir det bättre och bättre. På bara några dagar har vi hunnit med ett helt gäng omgångar. Han är uthållig och balansen mellan att verkligen sätta på mig och vara hänsynsfull är perfekt. Idag är jag öm men det är en skön och underbara känsla. 
    Han är 33

Ja, visst är det underbart och galet skönt.  Hur gamla är ni ?   Mitt pm är öppet om du vill prata lite.  Flört
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Njaaa) skrev 2023-02-28 23:37:25 följande:
    Samtycke .... kan ju ändras ...med tiden, tyvärr
    Men vad har det med åldern att göra? 
  • Osynlige jag

Undrar hur det är med 18-åringar, skulle ni kvinnor kunna ligga med så pass unga killar eller är det (jag antar det) som att ligga med ett barn? 

• Anonym (Ja)
    Osynlige jag skrev 2023-03-02 16:47:13 följande:

Undrar hur det är med 18-åringar, skulle ni kvinnor kunna ligga med så pass unga killar eller är det (jag antar det) som att ligga med ett barn? 

En artonåring hade jag verkligen velat ligga med. Frågan är om han skulle vilja ligga med mig som är 40. Nej, han skulle inte alls kännas som ett barn, tvärtom. Du då?
  • Anonym (Lajla S)
    Osynlige jag skrev 2023-03-02 16:47:13 följande:

Jag kan svara bara för mig, det blir för ungt.  Är 38,och 22-23 är min maxgräns neråt. Jag är intr. av unga män, inte pojkar.
  • Anonym (ifds´+ko)
    Anonym (Ja, inga problem.) skrev 2023-02-24 15:51:14 följande:

Jag är 30. nu gillar jag äldre män men är väldigt bekväm med hur jag ser ut naken, långt mer bekväm än med mitt utseende påklädd så det hade inte stört på det sättet om han så var 18.

Däremot undrar jag hur obekvämt det kanske är att ligga med mig. Representanter för hyresgästföreningen knackade på för nån vecka sedan och frågade om min mamma var hemma och jag sa att jag inte visste det, sedan frågade de efter pappa och jag tror han jobbar nu. De skulle återkomma när mina föräldrar var hemma så då får de nog vänta till Augusti när de besöker mig nästa gång. Uppenbarligen ser jag ut att vara ett barn så jag gissar att det kan vara svårt att ligga med mig.

Kände en 30-taggare när jag var ca 20 som också såg ut som ett barn. 

Hon var kort, alltid osminkad, ofärgat hår, hade små bröst och smala höfter och hade lite runda kinder med ett gulligt utseende. Lite som en gammaldags docka. Stora ögon, liten mun och lockigt hår. Ljus röst. Använde ofta färgglada luvtröjor i aprikos eller rosa.

Allt detta sammantaget gjorde att hon såg ut som ett barn iaf på lite avstånd. Hon var fullt medveten om det och utnyttjade det när hon skulle åka buss, tåg och gå på bio. Var aldrig någon som ifrågasatte hennes ålder. Hon hade dessutom barn, alla som inte kände henne trodde det var hennes lillasyster

Själv blev jag misstrodd häromdagen när jag bad om studentbiljett på bussen. Busschauffören la huvudet på sned och såg väldigt frågande ut och bad mig visa csnappen. Han gjorde en konstig min som att han tyckte det var konstigt att en 35+ studerar.

Får du också lite sköna rabatter? Eller har det hänt att du automatiskt fått barn, ungdomsbiljett eller inträde? Nekad inträde på krogen?

Ps. Hyresgästföreningen är bra att vara med i, iaf om du bor hos liten privatvärd. Kostar 79 kr i månaden ca. 
  • Anonym (ifds´+ko)

Jag skulle kunna ligga med en yngre men skulle aldrig stöta på en tjej under 25. Om någon är över 20 och intresse fanns hade jag meddelat mitt intresse diskret och väntat på att bli uppraggad. Sen är det upp till henne.

• Anonym (Safir)
    Anonym (ifds´+ko) skrev 2023-03-03 06:48:54 följande:

Jag skulle kunna ligga med en yngre men skulle aldrig stöta på en tjej under 25. Om någon är över 20 och intresse fanns hade jag meddelat mitt intresse diskret och väntat på att bli uppraggad. Sen är det upp till henne.

Jag stötte på en tjej som var 24, för jag var kär. Skulle aldrig göra nåt sånt igen. Jag skulle kunna träffa en tjej under 25, om hon tar initiativen. Men just sex känns lite ångestladdat. Ta av sig kläderna när man inte ser ut som man gjorde för 20-30 år sen.
  • Osynlige jag

Anonym (ja): Okej intressant, skulle kunna ligga med en som är 40 beroende på hennes personlighet och ifall hon tar hand hand om sig. 

Svar på tråden Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?