Inlägg från: Anonym (O) |Visa alla inlägg
  • Anonym (O)

Min man runkar och kollar porr i smyg

Han märker att du inte är intresserad av att ha sex med honom, så VARFÖR ska han försöka? Man tröttnar och ger upp till slut, förstår du. 

Att han tittar på porr har du dig själv att skylla för. Du vill inte att han ska titta på porr men du vill samtidigt inte ha sex med honom.. lägg av. Klart han tittar på sånt när du inte vill ha något sexuellt samliv med honom.

Prata med honom och säg vad ni känner och tycker. Utifrån det som sägs kan ni då bestämma hur ni ska göra med ert förhållande, men personligen hade jag absolut inte velat vara tillsammans med någon som jag inte är attraherad av, och jag hade inte heller velat vara tillsammans med någon som inte är attraherad av mig. 

• Anonym (O)
    Anonym (Hjälp) skrev 2023-02-24 12:50:34 följande:

Har ibland tänkt att jag ska försöka ta initiativ, men det låser sig för mig. Tänker bara på hur han satt där vid datorn och runkar till porrfilm  // Rynkar på näsan. Hur kan man göra så? Porr tycker jag inte är okej, det blev en låsnin g för mig där

Skyll dig själv att han tittar på porr. Klart han gör det när du ej vill ha sex. 
Svar på tråden Min man runkar och kollar porr i smyg