Min man runkar och kollar porr i smyg
HejJag vet inte riktigt var jag ska börja men allt är upp och ner nu. Iallafall, vi är en familj med nästan vuxna barn. Jag och min man är 50 plus. Jag tycker vi har ett bra liv, jag skaffade två hundar under corona och dom tar ganska mycket tid.
Sedan det här med sex, nja där är det lite konstigt. Jag har väl egentligen aldrig varit så intresserad men ändå har vi haft sex kanske 1 gång i månaden.
Men på mitt initiativ slutade vi ha sex för ungefär 3 år sedan, då det blev en incident. Mannen jobbade hemma under corona och av en händelse upptäckte en av döttrarna att han satt och kollade porr och runkade framför datorn!! Vi lyckades komma åt hans jobbdator en gång då han inte hade loggat ut och kunde se att han varit inne på porrsajter och även skrivit till tjejer. Det blev riktigt pinsamt när vi konfronterade honom med detta, och han lovade att han skulle gå i terapi för sitt sexberoende.
Iallafall, nu har det gått 3 år sedan detta.....och allt är bra mellan oss, men vi har ju aldrig sex? Mannen har köpt blommor, och ställt upp något helt otroligt i familjen/hushållsarbetet så där är inget fel alls. Dock har han inte försökt något sexuellt? Han masserade mig någon gång förra året, och försökte lite tafatt börja kyssa mig men jag avbröt honom och sa att jag var trött.
Inser att det här kanske inte är riktigt hållbart, men hur ska jag göra? Borde jag göra slut? Jag älskar honom men har ingen sexuell lust till honom.