• Anonym (Nfnf)

Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?

Challenger skrev 2023-03-19 03:22:51 följande:

TS Ordentlig mamma fullständigt krossar allt motstånd i denna tråd. Underhållande att läsa hur hon sätter provokatörer på plats och kör över bland annat Nfnf och EpicF likt en bulldozer. 

En tråd på över 1000 inlägg visar på beslutsamhet och ihärdighet. 

Nej det gör hon inte, tvärtom 
  • Anonym (Nfnf)

men det där skrev du ju vara för att få en reaktion. . 

• Anonym (Nfnf)

Är dina vänner hos kompisar idag med som du påstod igår (efter att du sagt att du kan göra två saker samtidigt) eller hur hinner du ta hand om dem? 

• Anonym (Nfnf)

Är dina barn* för att lägga såhär mycket energi på en tråd är helt ofattbart 

• Anonym (Nfnf)

Om du bryr dig om dina barn, ta och lek med dem istället för att sitta och ha onödigt tjafs med folk på nätet som du ändå inte känner . Du får inte ut ett skit av det.

• Anonym (Nfnf)
    Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-19 23:29:25 följande:
    Det här är ett diskussionsforum. Här får man diskutera myndighetskontakt. Det är liksom själva syftet med forumet. 

Du har ju för övrigt själv skrivit ungefär lika många inlägg som jag själv gjort. Tycker du har en märklig vana att kasta sten i glashus. 
    Ja men det finns gränser. Lägg ner nu.
  • Anonym (Nfnf)

Så du ska inte säga till dem om det alltså. Vad vill du göra åt problemet då? 

• Anonym (Nfnf)
    Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-20 08:30:53 följande:
    Varför tycker du att det är min uppgift att sköta socialtjänstens jobb?

Vem som helst kan kontakta socialtjänsten och tala om för dem hur de ska arbeta. Det kan du också göra. 
    Men snälla. Du vill ju inte prata med dom om det, vi på ett forum kan inte göra ett dugg åt ditt problem. Det är du som måste ta det med dom. 
  • Anonym (Nfnf)
    Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-20 11:57:22 följande:
    Men det vet ju inte socialtjänsten. De kan mycket väl komma fram till att det finns problem i din familj. De kan hävda att du saknar insikt om problemens omfattning. Det kan också vara så att du har rätt. Att det inte finns problem, men att socialtjänsten får en annan uppfattning. Allt handlar om hur saker och ting tolkas, samt subjektivitet hos den enskilda handläggaren. 

Din uppfattning är bara en av många. 
    Nu handlar inte din tråd om andra utan Dig. Så prata om dig då. Blanda inte in andra i det. 
  • Anonym (Nfnf)
    Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-20 14:36:31 följande:
    Du har missuppfattat syftet med tråden.

Trådens syfte är att diskutera rutiner vid socialtjänsten. Du är förstås varmt välkommen att bidra precis som alla andra. 
    Äsch jag tycker du borde klaga till dom och inte här. Man kommer ingenstans här, på ett forum.

Nja efter 115 sidor borde det räcka tycker jag, det börjar bli överdrivet. 
Svar på tråden Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?