Meddelande borttaget
Inlägg från: Anonym (tur)
|
-
-
Visste du inte att det är ett öppet forum där alla får svara? Var trodde du att du var? Hemma hos din handläggare?Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-28 20:26:56 följande:Varför svarar du nu i "hens" ställe då?
-
Tycker du att det är konstigt att två personer har samma åsikt i en fråga? Du får nog vänja dig vid den tanken för vi kan inte ha ett politiskt parti per röstberättigad medborgare.Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-28 20:37:07 följande:Det kan du ju säkert svara själv på, eller låt EpicF svara. Ni verkar ju ha samsyn kring det mesta
-
Varit kontakt med posten och stalkat brevbäraren också?Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-28 20:49:10 följande:Posten frånskriver sig ansvar. De hänvisar till rek för viktiga försändelser. Brevbäraren jobbar inte under socialtjänstlagen.
-
Det beror sig på om du tagit reda på brevbärarens personnummer och hemadress med tankar om att skicka dina synpunkter om PostNords rutiner till brevbärarens hemadress, vilket förstås är stalkning.Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-28 21:02:10 följande:Nej, däremot har jag varit inne på Post Nords hemsida och läst vad som gäller. Men det kanske är stalking det också?
-
Naturligtvis tycker du att det är skruvat när två personer kallar din stalkning för stalkning eftersom förnekelsens kraft är stor.Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-28 21:00:58 följande:Ja, när det så skruvade åsikter med noll kontakt till verkligheten. Då är det allt lite konstigt.
Du kunde ju ha nöjt dig med att ta kontakt med berörd myndighet och framföra dina synpunkter om deras rutiner så som balanserade människor med kontakt med verkligheten gör istället för att du stalkar handläggarna som hanterar ditt ärende. -
Nu kom ju din utredning adresserad till dig inte till någon annan än till just dig, men du kanske tänker på alla som ränner i ditt hem som har plockat på sig din post och sedan spridit innehållet som konfetti? Men man får ju skylla dig själv om man har svängdörr till sitt hem. Någon ordning måste det faktiskt vara! Är det kanske en bidragande faktor till varför du drog på dig ytterligare en orosanmälan?Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-28 21:34:20 följande:Ja, tack.
Idiotförklarar mig bara för att jag använder deras uppgifter, samtidigt som de sprider mina som konfetti. Snacka om att vara inkonsekvent! Någon ordning måste det faktiskt vara! -
Nu har du rört till det igen. Du jobbar inte åt socialtjänsten. Du är den som har blivit anmäld igen och sedan stalkat dina handläggare och även haft andra demoniska tankar om hur du ska straffa dem. Jag citerar dig: ""Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-28 22:06:03 följande:Jag visste inte att socialtjänsten ägnade sig åt stalking.
Att låta den felande myndigheten utreda sig själva leder förstås ingen vart. Känns helt meningslöst. -
Jo, det har du. Du har berättat om ett tvångsomhändertagande av ditt barn och sedan en orosanmälan. Lite av en följetong.Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-28 22:30:09 följande:Nej, jag har inte blivit anmäld "igen" och jag har aldrig stalkat någon. Det är inte stalking att svara på en kommunikation.
Naturligtvis är det är ditt fel att du stalkar dina handläggare. Du kan inte skylla det på någon annan att du tar reda på deras personnummer och skriver med deras personnummer i ditt svar. Dessutom tar du reda på var de bor och blir synnerligen skadeglad av tanken att skicka ditt svar till handläggarens hemadress.
Du hör väl hur illa det låter? -
Vet du inte om du fick brevet du svarande på? Det låter verkligen oroväckande om du inte har ordning på det. Hur får du ihop det att du ändå menar att du svarade på brevet om du inte ens vet om du fick det?Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-28 22:27:33 följande:Det vet man inte, eftersom jag inte springer och rotar i grannarnas brevlådor.
Brukar du alltid göra inbrott hos grannarna för att leta efter din post efter brevbäraren delat ut posten?
I ditt fall låter det som grannarna har fog för att göra en polisanmälan.
Du har ju inte heller fog för att polisanmäla dina grannar igen för att ha gjort inbrott hos dig bara för att du inte har ordning på din post. Det kanske var en av dina grannar som gjorde den senaste orosanmälan?