Klarar inte av att se kända människor
Kom på att det finns en dryg och ovänlig tjej som säljer mat här. Hon ser ut som en dragqueen och är larger than life så jag förlåter henne alltid.
Kom på att det finns en dryg och ovänlig tjej som säljer mat här. Hon ser ut som en dragqueen och är larger than life så jag förlåter henne alltid.
Jag ska minnas hur recensionen fick mig att känna och jag ska minnas hur ditt inträde i den här tråden fick mig att känna.
Jag hoppas att människor läser och läser om dina kloka inlägg och tar till sig, precis som jag kommer att göra.
Kanske kan jag då återkomma, förändrad, förnyad. Tack HH för startgnistan.
Man undrar hur Admira Thunderpussy hade blivit behandlad av din servitris eller min expedit?
Jag skrev ett jättelångt inlägg här nu men det försvann 😔.
Ska gör mitt bästa för att återskapa det.
Absolut. Det är bättre att fokusera på sig själv snarare än andra. Jag försöker men faller tillbaka i att jag blir irriterad på det ena och det andra som jag läser. Det är där jag vill förändras och förnyas, så att livet mitt i större utsträckning börjar handla om bättre saker än kulturelitistiska perspektiv på denna min tillvaro. Det är dags för något nytt.
Jag tror inte att "J", alltså Jonatan Unge, egentligen vill ha en Flashbackbaserad fanbase av incels med psykisk ohälsa. Jag tror inte heller att han blir glad över att bli älskad av kvinnor som jag, vilka vet lite för mycket om honom eftersom han berättar allt på ett sätt som fastnar. Lite därför jag rekommenderade att flytta till Portugal med familjen. Det skulle bli lugnare. När han var med i SVT och sa från en säng att han aldrig vill vara med i På Spåret trodde jag honom. Men det kan vara svårt att lämna rampljuset. Bättre gnälla lite. Nu blev det kändisanalys igen. Fan.
Jag blev också förvånad. Tror som du att texten blev mer avslöjande än han avsett.