Inlägg från: Spucks |Visa alla inlägg
  • Spucks

Klarar inte av att se kända människor

Jag har bara läst trådstarted och snabbläst en del av andra TS inlägg. Har jag uppfattat det rätt? Du har läst något skriven av en känd person som du anser otrevlig och därför kan du inte ta del av något en person som du anser är en kändis har skapat? För kändisar kan vara elaka människor? Förutom när skaparen är redan död?
    Ursäkta, men det l
    åter absolut sjukt. Och varför går det bra om personen är död? Den kan ju ha varit en extrem otrevlig männsika ändå.
    Och vad händer om du läser en artikel skriven av en bonde som du anser är elak mot sina kunder? Kommer du svälta d
    å? För du kan väl inte köpa mat som producerats av bondar när det finns en bonde som du inte tycker om!?

• Spucks
    Fröken Allvar skrev 2023-02-21 12:25:09 följande:
    Hej Spucks, jag snabbläste ditt inlägg  och ser att du är otrevlig till skillnad från välvillig, så jag väljer bort att läsa ordentligt och svara ordentligt, helt efter ditt exempel. Att svara i trådar utan att läsa är faktiskt helt sjukt. 
    Bra försök, men inte helt lyckat. Jag har läst din trådstart till fyllest och det är den jag svarar på. Det jag inte har läst är svaren, men dem har jag inte kommenterad heller.
Svar på tråden Klarar inte av att se kända människor