Inlägg från: ClumsySmurf |Visa alla inlägg
  • ClumsySmurf

Bara en vanlig kvinna - tack!

Anonym (Lol) skrev 2023-02-18 18:57:37 följande: #77
    ClumsySmurf skrev 2023-02-18 18:08:56 följande:
    Anonym (Lol) skrev 2023-02-18 17:36:56 följande:

var inte för stark i dina åsikter osv. (precis som ts eftersöker).

Kvinnor har en förmåga att inte tycka som män hela tiden (eller så är det tvärt om) och ser det som ts skrev som något positivt hos män.
    Nja, jag tolkar det som han söker en medelperson som är formbar, då han har haft dålig erfarenhet av kvinnor som inte vill mötas eller accepterar vissa olika åsikter. Kanske de har  haft en viss nolltolerans eller pk inställning till hans syn. Gissningsvis handlar det om sd.

förstår vad han menar då det aldrig är kul att bli "dömd" av pk maffian, men bättre då att uttrycka sig om att de gärna ska ha samma eller liknande värderingar från början eller vara öppna för oliktänkande än att de ska vara anpassningsbara.
    "...då han har haft dålig erfarenhet av kvinnor som inte vill mötas eller accepterar vissa olika åsikter. Kanske de har haft en viss nolltolerans eller pk inställning till hans syn. Gissningsvis handlar det om sd. "

har han skrivit det?
  • ClumsySmurf
    Anonym (Lycka till) skrev 2023-02-18 20:00:15 följande: #81
    ClumsySmurf skrev 2023-02-18 14:29:29 följande:
    Anonym (Lycka till) skrev 2023-02-18 02:58:50 följande:
    Gnäller vi för att vi protesterar mot att vi måste ha stora, fast bröst och vara rakade för att duga? 

Har du problem med att vi inte uppskattar att det är vad som krävs? 
    TS är som de flesta män, han tycker att stora bröst är ett plus, han har inte påstått att det krävs, antingen är du inte läskunnig eller du gör en halmgubbe för att ha något att gnälla över.

"Har du problem med att vi inte uppskattar att det är vad som krävs? "
    När jag inte uppfyller vissa kvinnors krav är det ju sjävklart att jag inte uppskattar det men jag accepterar och respekterar det precis som jag förväntar mej att kvinnor ska göra med mina krav. Kvinnor får tycka att de är korkade, löjliga, onödiga krav, dom får tycka att jag begränsar urvalet i onödan och förstör för mej själv utan att jag tycker det blir konstigt men om de försöker få mej att skämmas över krav de inte lever upp till det är de lika manipulativa som incels.
    Jag är inte läskunnig, bygger halmgubbar eftersom jag måste hitta på något att klaga på i inlägget och är manipulativ som incels. Du är väldigt smart du. 

Kan man inte skilja på "bonus" och "måste" beror det ju på något, det kan ju vara så att man inte är läskunnig eller gör en halmgubbe, om det sen fel tolkas som "inte läskunnig och bygger halmgubbar" beror det ju på något...
  • ClumsySmurf
    Anonym (Lol) skrev 2023-02-18 19:35:52 följande: #79
    ClumsySmurf skrev 2023-02-18 19:24:00 följande:
    "...då han har haft dålig erfarenhet av kvinnor som inte vill mötas eller accepterar vissa olika åsikter. Kanske de har haft en viss nolltolerans eller pk inställning till hans syn. Gissningsvis handlar det om sd. "

har han skrivit det?
    Nej, det var min tolkning utifrån hur och vad han uttryckte sig om. Den typen av önskan kommer från erfarenheter.

kan det inte bara vara din fantasi som skenat iväg?
  • ClumsySmurf
    Anonym (Lycka till) skrev 2023-02-18 20:30:45 följande: #83
    ClumsySmurf skrev 2023-02-18 20:23:50 följande:

Kan man inte skilja på "bonus" och "måste" beror det ju på något, det kan ju vara så att man inte är läskunnig eller gör en halmgubbe, om det sen fel tolkas som "inte läskunnig och bygger halmgubbar" beror det ju på något...
    Javisst är det så. Du har så rätt. Jag håller med dig fullständigt. Tänk om jag kunde vara lite smartare. Ändå kopierar jag dina kloka ord. 
     jag håller också med mej själv så vi är ju i fall överens om något men jag håller inte med om att självklarheter är kloka ord
  • ClumsySmurf
    Anonym (Beast) skrev 2023-02-18 03:03:54 följande: #38

Smurfen, vafan, en man som startar en tråd där han gnäller på kvinnor, Kaffedraken m fl stämmer in och ser sitt tillfälle att gnälla. Men ändå så skriver du att det är kvinnor som står för gnället? känns som att många behöver en reality check. 

hela familjeliv kryllar av män som är bittra på kvinnor. Dras som flugor till en sockerbit. Är det det enda sättet som du och dina medhannar känner att ni kan interagera med det kvinnliga könet? Vad är det frågan om egentligen?

Jag vet inte riktigt syftet med tråden men TS har inte menat att kvinnor ska anpassa sej efter hans lista (vara honom till lags), han vill ha en som är sån när hon är sej själv
    #95 (ditt) är bara ett av alla inlägg där det är helt uppenbart att det TS skrivit feltolkas.

" Vilken jävla entitlement."
    Alla har preferenser, preferenser är diskriminerande, ingen har preferenser där alla passar in, man har rätt att ha preferenser, att protestera mot någons preferenser för att man inte passar in är ett jävla entitlement.

"Men ändå så skriver du att det är kvinnor som står för gnället?"
    jepp, så det blir väl en av trådarna kaffe kommer att länka till
    Anonym (Beast) skrev 2023-02-19 00:34:03 följande: #95
    Lilithsnyatjej skrev 2023-02-19 00:00:55 följande:

Kan det vara så att Simon vill tipsa kvinnor om hur de ska vara för att träffa en man/en man som han? "Var som du är" låter som en uppmaning? Annars hade han väl skrivit att han vill ha en kvinna som "är den hon är"/"är sig själv"? 

Äh! Han vill ju såklart klaga på kvinnor. jag är så trött på det där familjelivssyndromet. Då kunde han skriva något i stil med, var finns du? Sen hans lista där han beskriver sin idealkvinna. Han skulle troligen inte få många napp Där heller, och det är ju därför han gnällerpå kvinnor. Ingen vill vara honom till lags. Vilken jävla entitlement.

• ClumsySmurf
    Anonym (Beast) skrev 2023-02-19 02:22:45 följande: #98
    ClumsySmurf skrev 2023-02-19 02:08:02 följande:
    Jag vet inte riktigt syftet med tråden men TS har inte menat att kvinnor ska anpassa sej efter hans lista (vara honom till lags), han vill ha en som är sån när hon är sej själv
    #95 (ditt) är bara ett av alla inlägg där det är helt uppenbart att det TS skrivit feltolkas.

" Vilken jävla entitlement."
    Alla har preferenser, preferenser är diskriminerande, ingen har preferenser där alla passar in, man har rätt att ha preferenser, att protestera mot någons preferenser för att man inte passar in är ett jävla entitlement.

"Men ändå så skriver du att det är kvinnor som står för gnället?"
    jepp, så det blir väl en av trådarna kaffe kommer att länka till
    Anonym (Beast) skrev 2023-02-19 00:34:03 följande: #95
    Lilithsnyatjej skrev 2023-02-19 00:00:55 följande:

Kan det vara så att Simon vill tipsa kvinnor om hur de ska vara för att träffa en man/en man som han? "Var som du är" låter som en uppmaning? Annars hade han väl skrivit att han vill ha en kvinna som "är den hon är"/"är sig själv"? 

Äh! Han vill ju såklart klaga på kvinnor. jag är så trött på det där familjelivssyndromet. Då kunde han skriva något i stil med, var finns du? Sen hans lista där han beskriver sin idealkvinna. Han skulle troligen inte få många napp Där heller, och det är ju därför han gnällerpå kvinnor. Ingen vill vara honom till lags. Vilken jävla entitlement.

Nädå, ts har inte sagt att han vill ju att kvinnor ska anpassa sig efter hans lista. Hans entitlement ligger i att han pratar om sin långa lista, menar att det betecknar en normal kvinna enligt hans ögon. (Vem är han att sätta kriterier på ?normala? kvinnor?) Sen avslutar han det med ett (ödmjukt?) -TACK han vill då säga att kvinnor gör en massa fel eftersom han uppenbarligen inte kan hitta en sån kvinna som han förväntar sig få till skänks. Bara ett jävla gnäll på kvinnor.

det skulle inte vara samma entitlement om ts har en tråd där han frågar om hans drömkvinna finns här?skriver sin långa lista, troligen så hittar han henne inte, men tråden skulle inte vara så dömande på vad en normal kvinna är. ts är uppenbart bitter för att han inte får en ?normal? (med stora fasta naturliga bröst och helrakad fitta som bonus) kvinna till skänks. Vafan, sen läser man att det är kvinnor som gnäller? Eller i alla fall fiktivt gnäller på män så det rättfärdigar en helt vanlig gnälla-på-kvinnor-familjeliv-tråd återigen.

"Vem är han att sätta kriterier på "normala" kvinnor"
    Vad tycker du är en "normal" man?

Om du inte kan förklara på vilket sätt det är uppenbart att TS vill ha en kvinna skänks börjar bli lite för uppenbart att du är en av de som läser mellan raderna (drar ur röven) för att ha något att gnälla över.
  • ClumsySmurf
    Um Hamza skrev 2023-02-19 00:29:39 följande: #94

Synd att det faller på sin egen orimlighet, bröst är antingen små och fasta, eller stora och hängiga. Tyngden drar ned dem. Jämför då hellre med om en kvinna skulle se en kuk som aldrig är slak som en bonus. Ditt bonus önskemål avslöjar bara att du inte mött några nakna kvinnor och inte känner till jordens dragningskraft. 

När stora bröst dras ner av sin egen vikt blir det precis exakt som när små lätta bröst gör det så stora bröst kan inte vara som små fasta bröst men större så de dras ned för att de väger mer?
  • ClumsySmurf

Om man gör en bulle på 1 hg och en 300kg bulle av samma deg har de olika konsistens, det har tyngdlagen bestämt.

• ClumsySmurf
    Anonym (Beast) skrev 2023-02-19 03:33:14 följande: #102

Smurfen, bara en vanlig kvinna -tack!

sen frågar du mig om vad en normal, vanlig man är? Varför ska jag kompensera ts trådstart med att göra en lista där en normal man beskrivs? Ska jag lägga till ett -TACK också? Är det det du vill att jag gör? Vill du att jag också sådär passivt aggressivt gnäller på män?

det är uppenbart en gnälltråd på kvinnor. Att du försöker låtsas som det inte är det förstärker familjelivssyndromet där män i vanlig ordning klagar på kvinnor. Kvinnor blir sura (såklart) en massa försvar till tråden i form av påståenden (som vi inte ser bevis på) att kvinnor minsann gör det eller det, så därför har män sin fulla rätta att gnälla bittert. Bara här i tråden så påstår folk att kvinnor önskar en grov ådrig påle eller dylikt, var finns det att läsa?? Har aldrig stött på något sånt!! Alla sura bittra män på familjeliv flockas där de med olika argument försöker rättfärdiga ts bittra gnälltråd för de gillar inte heller kvinnor.

fan vad jag är trött på könsbundna gnälltrådar på familjeliv. Du och de andra familjelivsmänniskor sabbar verkligen hela forumet.

Om du inte kan förklara på vilket sätt det är uppenbart att TS vill ha en kvinna skänks börjar bli lite för uppenbart att du är en av de som läser mellan raderna (drar ur röven) för att ha något att gnälla över.

Familjelivssyndromet i den här tråden är ett gäng påståenden om TS av kvinnor, helt dragna ur röven.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Beast) skrev 2023-02-19 14:07:03 följande:
    Om du inte kan förklara på vilket sätt det är uppenbart att TS vill ha en kvinna skänks börjar bli lite för uppenbart att du är en av de som läser mellan raderna (ljuger) för att ha något att gnälla över.
Svar på tråden Bara en vanlig kvinna - tack!