Inlägg från: Aurora Borrealis |Visa alla inlägg
  • Aurora Borrealis

Bara en vanlig kvinna - tack!

Anonym (Simon) skrev 2023-02-22 19:09:21 följande:
    Tack för att du skriver och delar med dig av dina tankar.

De flesta trådarna startas nog här utan uppmaning från andra (utan att andra frågar) så därom är jag knappas unik. Det är ju ett öppet diskussionsforum (låt vara med en del regler som nog väldigt få läser) och då står det väl oss alla fritt att starta vilken tråd som helst så länge den inte strider mot forumets regler. Sen är det upp till läsarna att välja om man engagerar sig eller inte. Du har valt ser jag. 

Kvinnor får ha vilka kroppsformer som helst egentligen. Det är mera deras personlighet som tilltalar mig. Det är där jag börjar, fortsätter och slutar. Ett par glittrande ögon och en god samtalspartner slår allt. Då spelar det ingen roll om hon är gråhårig eller ej. Brösten spelar heller ingen roll (faktiskt). 

Men är hon sur, tvär, oartig och otrevlig så spelar det inte heller någon roll hur välsvarvad hennes kropp än är. Eller hur många timmar hon spenderat i salongen eller pengar i modeaffären. Ta dig själv som ett exempel. Nu känner ju inte jag dig men bara på basen av hur du framställer dig här så hade inte spelat någon roll hur stora och fasta bröst du har. Jag hade ändå kännt avsmak. Bara pga av din personlighet. 

Så jag tycker att den här diskussionen som utvecklas här (med din hjälp) är intressant och nyttig för oss alla. Utseendet är inte allt. Långt i från allt. Personligheten är så mycket viktigare.

Bra bidrag från dig - tack!
    Ok. Nu ska jag gå och starta en tråd med vad jag gillar, hur män ska se ut i ansiktena och kropparna och berätta hur de ska vara enligt mig! So long!
  • Aurora Borrealis
    Anonym (Simon) skrev 2023-02-24 08:44:18 följande:
    Gärna det. Använd samma nick som du har här så att jag kan koppla tråden till dig. Skall bli intressant
    Ja, jag tänkte stjäla citat av dig såsom att han jämt ska vara glad, trevlig och att ögonen ska glittra. Det där med att ögonen ska glittra - det är ett måste!
  • Aurora Borrealis
    ClumsySmurf skrev 2023-02-24 17:47:47 följande:
     vill du länka till tråden?
    Jag har inte känt ett behov av att berätta för alla män i landet officiellt på nätet hur de ska vara, är nöjd med att få det jag vill ha varje dag av någon som skulle stå som ideal för önskemålen i tråden, så det är liksom inte värt besväret, energin och tiden spenderad på det känner jag. Finns så mycket annat att göra i stället. Jag har helt enkelt inte tid.

Och jag undrar egentligen vad TS tror att kvinnor skulle tjäna på av honom om de gjorde och var så som han ville. Skulle de tjäna stora pengar på att vara så som TS vill? Miljontals kronor på att just TS godkände dem? Eller varför tror TS att kvinnorna måste ha just TS kärlek? Att de går miste om något utan TS kärlek? Vad då exakt? Behöver alla kvinnor att just gifta TS älskar dem? *lol* TS har vansinnigt höga tankar om betydelsen av sig själv.
Svar på tråden Bara en vanlig kvinna - tack!