Inlägg från: Lilithsnyatjej |Visa alla inlägg
  • Lilithsnyatjej

Bara en vanlig kvinna - tack!

Okek tack, då vet vi vad du vill ha för kvinna. Varför är du inte ihop med en sån kvinna? Varför är det viktigt för dig att berätta anonymt på Familjeliv om just dina preferenser? Om det nu inte handlar om att du vill berätta för kvinnor hur de bör vara (för att träffa en man - en man som du?)?

Vad räknar du som stora bröst? Min bh-storlek är 65E, vilket inte är särskilt stort. I övrigt känner jag igen mig på samtliga punkter. Jag är en girl next door. Men totalt ointresserad av män som skriver såna där listor. Det är oattraktivt. Det låter som om du är rädd för kvinnor som är självsäkra, ställer krav och utmanar dig intellektuellt. 

Inte ger man fan i politiken - för att man är konventionell!
  • Lilithsnyatjej

Nåt annat du önskar dig, Simon? Hus, bil, båt, presentkort på en tangokurs? Eller kanske en gullig hund?

Om du skulle renovera hemma - vad skulle du då välja för färg på badrumskaklet? Om du skaffar en PT - vilka egenskaper tycker du då är viktigast hos denne? Och vilka egenskaper klarar du inte av hos din blivande svärmor? Vilken är din favoritpizza, Simon?

Svara gärna långt och ingående för alla här på Familjeliv är givetvis jätteintresserade av vad just du vill ha, Simon!

Och när vi får på detta så tänker jag ändra på mig själv utifrån det du svarar. Jag tror nämligen att det kommer att vara till stor hjälp och göra mig till en lycklig människa. So please help me out, Simon! 

• Lilithsnyatjej

Kan det vara så att Simon vill tipsa kvinnor om hur de ska vara för att träffa en man/en man som han? "Var som du är" låter som en uppmaning? Annars hade han väl skrivit att han vill ha en kvinna som "är den hon är"/"är sig själv"? 

Anonym (vad) skrev 2023-02-18 23:55:39 följande:
    Vilket är väldigt bisarrt. Varför startade du en tråd för att berätta vilken sorts kvinna du är intresserad av? Den informationen passar väl bättre på tinder eller något? Vad ska resten av forumet göra med den informationen liksom?
  • Lilithsnyatjej
    Anonym (Beast) skrev 2023-02-19 00:34:03 följande:

Äh! Han vill ju såklart klaga på kvinnor. jag är så trött på det där familjelivssyndromet. Då kunde han skriva något i stil med, var finns du? Sen hans lista där han beskriver sin idealkvinna. Han skulle troligen inte få många napp Där heller, och det är ju därför han gnällerpå kvinnor. Ingen vill vara honom till lags. Vilken jävla entitlement.

Var ironisk. Trodde det var uppenbart.
  • Lilithsnyatjej

Men då är man inte en vanlig kvinna utan en fjant. Vi vanliga kvinnor sitter inte och skriver anonymt i samlevnadstrådar på Familjeliv om hur vi vill att en framtida partners könsorgan ska se ut.

Inte ens om man är 16 år håller man på så. Möjligen kan man skämta om nåt sånt på fyllan i tonåren men jag har inget minne av att det förekom. Har träffat EN kvinna som höll på så och hon hade grava problem med sig själv.

Vi vanliga kvinnor håller inte på med sånt trams och vi bryr inte om hur andras könsorgan ser ut. Vill du dejta en sån fjant så ta nån av dem då? 

Hur gammal är du, Simon?

Anonym (Simon) skrev 2023-02-16 09:38:55 följande:
    Bara en vanlig kvinna - tack!

Tänk på alla dessa kukstorlekstrådar som översvämmar forumet. Hur ofta ser vi inte kvinnor som räknar upp andra kriterier som kommer långt högre upp än storleken på kuken? För att sen avsluta med "att stor kuk bara är en bonus". "Det kan vara trevligt". "Men det är väldigt mycket annat som är långt mycket viktigare"....osv.
Svar på tråden Bara en vanlig kvinna - tack!