Bara en vanlig kvinna - tack!
Anonym (Klon) skrev 2023-02-16 10:38:19 följande:
Jag har aldrig haft ett förhållande. Och så händer det att jag attraheras av unga tjejer. Jag attraheras av jämnåriga också.
De jag fått känslor för var vanliga kvinnor. Inga skönheter, men det hade DET.
Män som mig måste sänka sina krav, och inte vara så kräsna. Om nån visar intresse så får vi nöja oss med vad vi får. Tror vi att vi kan få vem som helst eller?
Typiskt män att överskatta sin egen attraktionskraft.
De flesta män tror inte att dom kan få vem som helst och behöver inte sänka sina krav utan blir i hop med dom som dom blir kära i precis som för kvinnor.
De flesta män är inte i din situation utan har fått vara med kvinnor dom vill dvs helt vanliga kvinnor.
Ingen varken man eller kvinna ska bara nöja sig med någon dom inte vill ha, det är det ingen som kräver.
Men hittar man ingen då förblir man ju singel och det är ju ingen annans fel.
Det är sorgligt för den som blir det om man vill ha en partner men ingen kräver att man ska ta någon man inte vill ha.
Men det finns män precis som kvinnor som trånar efter personer dom troligtvis aldrig kan få i hop det med. Och som bara attraheras av folk som dom oftast förstår inte kommer att bli tillgängliga för dom och då brukar folk säga, sänk dina krav och då menar man till en "vanlig" person.
Det brukar t ex vara om en äldre man med ölmage, ingen bra ekonomi, inga speciella intressen, sitter mest hemma osv då trånar efter en ung snygg modell som reser jorden runt och träffar framåtsträvande personer.
Det gäller även kvinnor, en kvinna som kanske är lite blyg, lite överviktig, mest hemma sittare, inte gör så mycket på fritiden men trånar efter en snygg och känd skådespelare kommer heller inte lyckas.
Obs detta är exempel. Då säger folk träffa folk som är vanliga och istället för att drömma.
Men det absolut vanligaste är att "vanliga" kvinnor och män blir i hop med "vanliga" kvinnor och män och dom flesta av alla kvinnor och män blir det också, det är ett fåtal av alla kvinnor och män som aldrig blir i hop med någon.