Hejdå paddan hej aktiviteter!? Ensam med tvillingar som inte vill sova tidigt osv.
Hej! Jag har separerat från mina tvillingars pappa sedan i oktober, de är 3 år och relativt livliga.
För ungefär ett år sedan så skaffade han två iPads till de för vi skulle åka på semester så de skulle ha de på planet men efter det har iaf en av sönerna blivit helt beroende av den. Hos pappan får de ha iPads hur mycket de vill vilket jag tycker är jobbigt.
Jag bor i en etta och sparar pengar tills jag får fast kontrakt på nya jobbet och kan köpa en bostad.
min dröm skulle vara att det var så gott som iPad- och mobilfritt hos mig då det är gråt och skrik så fort man tar ifrån de de.
Men vet inte vad jag ska hitta på med de hemma, vet ni något kul som vi kan pyssla med? De sitter inte still när man läser böcker ännu.
De gillar att göra skum och bada figurer i handfatet men det spårar lätt ut med blött ÖVERALLT?
De hatar dessutom att gå och lägga sig för hos pappa får de vara uppe sent och vakna 8:20 men jag måste lämna de på förskolan 7:20 så de ska både sova och gå upp tidigare hos mig vilket inte är lätt (bor dessutom en bussresa från förskolan och de vägrar vagn så det är ett stort stressmoment.
hjälp!