Inlägg från: Anonym (gösses) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gösses)

Varför är kvinnor så needy/stressande?

Anonym (Irriterad man) skrev 2023-02-08 14:13:53 följande:
    Jag anser ju att en relation inte kan uppta hela ens liv. Jag skall kunna jobba utan att bli störd, jag skall inte behöva göra avkall på mina hobbys och ställa in allt bara för att det finns en kvinna i mitt liv. Jag prioriterar henne men jag prioriterar annat med 
    Om du på allvar tror att du kan vara i en relation med någon annan men ändå leva som singel så tror du nog jävligt fel... jag menar vadå "jag ska inte behöva göra avkall på mina hobbys"?... det där är ju så korkat så det inte är sant... om din hobby tar upp hela din fritid vafan ska din partner med dig till då?
  • Anonym (gösses)
    Anonym (Irriterad man) skrev 2023-02-08 17:07:02 följande:
    Luras och luras. Jag kan ju inte veta om det är kvinnan i mitt liv förän jag känner henne ordentligt. Därför kan jag inte sitta och utföra milstolpar efter tidsplan. Problemet är att kvinnor verkar besatta att saker skall gå i ett visst tempo
    Eller du som är besatt av att kunna få leva som singel men ha nån att ha sex med när du känner för men som inte har en egen vilja och ställer krav så du ska få vara fri sätta villkoren för relationen lite som du känner för.

Sorry TS men du kommer nog inte hitta någon levande kvinna som är så. Den enda lösningen för dig är nog tyvärr en knulldocka. 
  • Anonym (gösses)
    Anonym (Irriterad man) skrev 2023-02-08 18:46:39 följande:
    Har inga problem att få sex, men fick jag välja skulle jag ha det med en och samma
    Problemet är att sex är inte detsamma som en relation. Det du är ute efter är någon att knulla INTE en livspartner och en djupare relation. Du vill ha någon du kan knulla när du vill och sen lägga åt sidan när du är nöjd... som en docka helt enkelt där allt sker på dina villkor. Det är inte en parrelation för människor är ju inte som dockor, de har en egen vilja och krav så det kommer lixom aldrig bli bara på dina villkor. Så kan du bara göra med prylar som inte har egen vilja.
Svar på tråden Varför är kvinnor så needy/stressande?