Inlägg från: Anonym (Kalle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kalle)

Vill onanera inför andra online

Hej,

Jag är gift och har barn. Älskar min hustru och vill inte ha en romantisk relation med någon annan. Tycker även att vi har ett bra sexliv som jag är väldigt nöjd med. Har dock en fetisch för att bli iakttagen av människor jag inte känner som jag aldrig kommer träffa igen.

2-3 gånger har detta tagit sig uttryck genom att när jag varit hemma helt själv använt någon form av app eller sida där man kan matchas ihop med likasinnade. Vi betraktar varandras onani, sen är det slut, och ingen mer kontakt igen.

Detta ger mig en kick och jag finner det väldigt upphetsande, det kan nästan till och med boosta min sexlust mot min fru.
    Men samtidigt så mår jag dåligt över det då det känns som jag bedrar henne. Har därav nu valt att inte göra detta mer sedan några månader tillbaka. Men kan inte förneka att suget finns där och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det.

Har övervägt att diskutera det med henne men jag har en känsla av att hon skulle säga att hon önskat att jag hållit det för mig själv om det är något jag nödvändigtvis känner att jag måste göra.

Samtidigt känner jag att det är svårt att fortsätta bara utifrån med eget antagande om vad hon skulle tänka eller känna.

Undrar om någon känner igen sig i situationen eller har varit med om något liknande. Även undrar hur ni resonerar kring vart gränsen till otrohet går.

Tack för att ni tog er tid.

• Svar på tråden Vill onanera inför andra online
  • Anonym (Kalle)

Tack för alla svar. Uppskattar att ni tar er tid att tänka och svara.

Som en del säger så har jag ju valt att inte göra detta mer då det känns som ett bedrägeri. Detta är ju för att jag håller med om att det inte känns OK att göra vad som helst bara det inte blir upptäckt.

Men att helt försöka stänga av behovet är också svårt och det optimala skulle ju förstås vara, som många säger, att kunna hitta ett uttryck som min fru är OK med, och kanske även kan vara involverad i. Vem vet. 

Ska försöka ta upp det med henne i ett neutralt läge då vi pratar om sexuella fantasier eller så. Kan ju vara ett bra sätt att få en uppfattning om hennes inställning. 

Tack igen för era svar.

Svar på tråden Vill onanera inför andra online