• Anonym (Kalle)

Vill onanera inför andra online

Hej,

Jag är gift och har barn. Älskar min hustru och vill inte ha en romantisk relation med någon annan. Tycker även att vi har ett bra sexliv som jag är väldigt nöjd med. Har dock en fetisch för att bli iakttagen av människor jag inte känner som jag aldrig kommer träffa igen.

2-3 gånger har detta tagit sig uttryck genom att när jag varit hemma helt själv använt någon form av app eller sida där man kan matchas ihop med likasinnade. Vi betraktar varandras onani, sen är det slut, och ingen mer kontakt igen.

Detta ger mig en kick och jag finner det väldigt upphetsande, det kan nästan till och med boosta min sexlust mot min fru.
    Men samtidigt så mår jag dåligt över det då det känns som jag bedrar henne. Har därav nu valt att inte göra detta mer sedan några månader tillbaka. Men kan inte förneka att suget finns där och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det.

Har övervägt att diskutera det med henne men jag har en känsla av att hon skulle säga att hon önskat att jag hållit det för mig själv om det är något jag nödvändigtvis känner att jag måste göra.

Samtidigt känner jag att det är svårt att fortsätta bara utifrån med eget antagande om vad hon skulle tänka eller känna.

Undrar om någon känner igen sig i situationen eller har varit med om något liknande. Även undrar hur ni resonerar kring vart gränsen till otrohet går.

Tack för att ni tog er tid.

• Svar på tråden Vill onanera inför andra online
  • Anonym (M)

Du känner henne bäst.

Men om både berätta och vara tyst är ett sånt problem för dig så kanske bäst att istället sluta med detta så länge ni är gifta? 

• KimLinnefeldt

Du kan ju ta upp det när ni pratar om sex någon gång i neutralt läge, säga att du hört talas om folk som gillar att visa upp sig för andra anonymt på nätet, och fråga vad hon tänker om det. Att du också hört att kvinnor är mer exhibitionistiska än män. Så får du lite koll på hur hon reagerar.

Jag skulle inte säga att du är otrogen så länge du inte träffar och lär känna de här personerna. Det hotar inte ert förhållande, snarare tvärt om, tydligen. 

Men om hon verkar vara negativ till idén så bör du inte berätta för henne att du praktiserar detta ibland.

I bästa fall så kanske hon gillar tanken så att ni kanske framöver kan prova att göra det tillsammans med andra par över videolänk.

• Anonym (M)
    KimLinnefeldt skrev 2023-02-02 15:58:31 följande:

Du kan ju ta upp det när ni pratar om sex någon gång i neutralt läge, säga att du hört talas om folk som gillar att visa upp sig för andra anonymt på nätet, och fråga vad hon tänker om det. Att du också hört att kvinnor är mer exhibitionistiska än män. Så får du lite koll på hur hon reagerar.

Jag skulle inte säga att du är otrogen så länge du inte träffar och lär känna de här personerna. Det hotar inte ert förhållande, snarare tvärt om, tydligen. 

Men om hon verkar vara negativ till idén så bör du inte berätta för henne att du praktiserar detta ibland.

I bästa fall så kanske hon gillar tanken så att ni kanske framöver kan prova att göra det tillsammans med andra par över videolänk.

Om det inte hotar hans förhållande så finns ingen anledning att hon inte känner till vad han gör.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (M) skrev 2023-02-02 16:05:23 följande:
    Om det inte hotar hans förhållande så finns ingen anledning att hon inte känner till vad han gör.
    Jo, om hon får veta vad han gör så kan det hota deras förhållande. Det man inte vet lider man inte av. 

Ska man ge och kräva total ärlighet i ett förhållande? Berätta om allt om vad man gjort tidigare i live? Alla fantasier man har haft eller har, även såna som man aldrig skulle vilja förverkliga? 

Människor småljuger och ger vita lögner dagligdags. Det är inte omoraliskt, det är ett smörjmedel som får relationer att fungera.

Men TS borde försöka närma sig öppenhet, kanske till och med berätta att han fantiserat om att visa upp sig i camsex. Antingen faller det i god jord och då kan det utveckla deras förhållande, eller så är hon avvisande och då får han själv avgöra om han ska fortsätta med det eller ej.
  • Anonym (Enkel matematik)

Det "känns" som att du är otrogen för att du ÄR otrogen. Du får bestämma dig för vad som är viktigast. Att runka i cam, eller fortsätta med din fru.

• Anonym (jaha)
    KimLinnefeldt skrev 2023-02-02 15:58:31 följande:

Men om TS ska skita i vad hon tycker och fortsätta praktisera det i smyg vad är då poängen med att ta upp det öht?
  • Anonym (M)
    KimLinnefeldt skrev 2023-02-02 16:19:45 följande:
    Jo, om hon får veta vad han gör så kan det hota deras förhållande. Det man inte vet lider man inte av. 

Ska man ge och kräva total ärlighet i ett förhållande? Berätta om allt om vad man gjort tidigare i live? Alla fantasier man har haft eller har, även såna som man aldrig skulle vilja förverkliga? 

Människor småljuger och ger vita lögner dagligdags. Det är inte omoraliskt, det är ett smörjmedel som får relationer att fungera.

Men TS borde försöka närma sig öppenhet, kanske till och med berätta att han fantiserat om att visa upp sig i camsex. Antingen faller det i god jord och då kan det utveckla deras förhållande, eller så är hon avvisande och då får han själv avgöra om han ska fortsätta med det eller ej.
    OK, om man döljer vad man gör så hotar det inte förhållandet är då mer korrekt att skriva. Kan ju vara ett smörjmedel att ligga med andra också med det resonemanget.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (jaha)
    KimLinnefeldt skrev 2023-02-02 16:19:45 följande:

Tja, om man ska resonera som att "det man inte vet... " så kan TS göra precis vad som helst bakom ryggen på henne bara hon inte vet det så... 

Vad man man gjort tidigare är inte riktigt samma sak som vad man gör medan man är ihop. Vad man gjort tidigare påverkar inte dagens relation, vilket det man gör nu däremot gör. Vad du gjort tidigare har inte med vilka gränser du och du och din partner kommit överens om att göra vilket vad du gör nu däremot har.

Det inte upp till TS att avgöra vad hon tycker är stort eller litet det kan bara hon avgöra själv. Jag menar, det är väl inte andra som avgör vad som är acceptabelt att göra mot dig, det kan väl bara du avgöra?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (M) skrev 2023-02-02 17:04:10 följande:
    OK, om man döljer vad man gör så hotar det inte förhållandet är då mer korrekt att skriva. Kan ju vara ett smörjmedel att ligga med andra också med det resonemanget.
    Exakt, med det resonemanget kan ju vad som helst vara ok. TS skulle kunna sno hennes pengar och köpa sex oxå, så länge hon inte vet det så är det väl helt ok?
  • xnfsm
    Anonym (Enkel matematik) skrev 2023-02-02 16:38:30 följande:

Det "känns" som att du är otrogen för att du ÄR otrogen. Du får bestämma dig för vad som är viktigast. Att runka i cam, eller fortsätta med din fru.

Tack. Exakt min tanke. 
  • Anonym (Kalle)

Tack för alla svar. Uppskattar att ni tar er tid att tänka och svara.

Som en del säger så har jag ju valt att inte göra detta mer då det känns som ett bedrägeri. Detta är ju för att jag håller med om att det inte känns OK att göra vad som helst bara det inte blir upptäckt.

Men att helt försöka stänga av behovet är också svårt och det optimala skulle ju förstås vara, som många säger, att kunna hitta ett uttryck som min fru är OK med, och kanske även kan vara involverad i. Vem vet. 

Ska försöka ta upp det med henne i ett neutralt läge då vi pratar om sexuella fantasier eller så. Kan ju vara ett bra sätt att få en uppfattning om hennes inställning. 

Tack igen för era svar.

• Anonym (M)

Dock, det handlar inte så mycket om att försöka stänga av behovet, utan att välja att inte slå på datorn och söka upp det här igen.

Anonym (Kalle) skrev 2023-02-02 23:23:49 följande:

Tack för alla svar. Uppskattar att ni tar er tid att tänka och svara.

Som en del säger så har jag ju valt att inte göra detta mer då det känns som ett bedrägeri. Detta är ju för att jag håller med om att det inte känns OK att göra vad som helst bara det inte blir upptäckt.

Men att helt försöka stänga av behovet är också svårt och det optimala skulle ju förstås vara, som många säger, att kunna hitta ett uttryck som min fru är OK med, och kanske även kan vara involverad i. Vem vet. 

Ska försöka ta upp det med henne i ett neutralt läge då vi pratar om sexuella fantasier eller så. Kan ju vara ett bra sätt att få en uppfattning om hennes inställning. 

Tack igen för era svar.

• KimLinnefeldt
    Anonym (jaha) skrev 2023-02-02 16:56:38 följande:
    Men om TS ska skita i vad hon tycker och fortsätta praktisera det i smyg vad är då poängen med att ta upp det öht?
    Dels att TS ska slippa gå omkring med skamkänslor, dels att det kanske blir ännu bättre om hon vill vara med. TS bör dock ta upp det väldigt försiktigt, inte som ett skarpt förslag pang på. Och vara beredd att genast backa.
  • Ordinär Man

Klart det är otrohet. Oftast definieras otrohet att man gått från sexuella fantasier med andra, till att faktiskt realisera fantasin.

Andra tycker förstås att det blir otrohet när du stoppar in julen i en annan fitta än din frus.

• Anonym (Jossan)

Svårt läge! I mitt och min sambos förhållande har vi total ärlighet. Vi känner till varandras fantasier, både sådana vi vill förverkliga och sådana som stannar vid fantasi. Vi är helt ärliga med vad vi tänder på och gör oss kåta. Vet inte om du kan vara helt ärlig med din fru. Alla är inte så bekväma med det. Du får kanske börja fiska lite och fråga om hennes fantasier osv. Sen frågar hon förhoppningsvis om dina.
    Just detta med att runka för okända är något min sambo också tänder på. Gärna online men också där han kan bli upptäckt. Jag har inget emot det och ibland är det jag som runkar honom online. Han har en rejält stor sak mellan benen så det är många som gärna vill se honom/mig runka den. Dock har vi valt ut några "fans" som regelbundet kollar när vi "sänder" live.

• Anonym (Abbccd123)

Vilken app eller sida använder du, finns det någon bra?

• Swwdman

Jag gillar onnanera 
    Gärna på cam via skype med både män och kvinnor 
    Är gift väldigt diskret
    Tycker det är spännande och sexigt 
    Som tur är påverkar det inte vårt sexliv i övrigt
    Så är någon sugen så ta gärna kontakt

Svar på tråden Vill onanera inför andra online