• Anonym (Really?)

Ex gjorde slut för att hon inte vill känna sig begränsad

Du älskar henne och skulle dö för henne, men du är på Tinder och "pratar med några tjejer"? Really?

• Anonym (Really?)
    edeb2710 skrev 2023-02-01 19:28:46 följande:
    Varför inte? Jag älskar henne ja, men måste samtidigt vara redo att gå vidare om det definitivt är slut. Senast i förrgår sa hon "vi får se". Jag ska erkänna att jag känner mig ganska ensam som singel, då känner jag att det är bättre att få uppmärksamhet av andra och potentiellt inleda något tillfälligt med någon annan tills jag kommit över henne.
    Varför inte? För att du säger dig vara så kär att du kan dö för henne, men du är uppenbarligen inte kär nog för att vänta med brudar. Skärp dig! Det är inte farligt att vara ensam ett tag.
  • Anonym (Really?)
    edeb2710 skrev 2023-02-01 19:42:48 följande:
    Hon har sagt till mig att jag måste komma över henne. Hon har sagt att hon inte har några problem med att jag går vidare och träffar andra. Det behöver inte betyda att jag inte älskar henne och fortfarande är kär i henne? Jag skapar en tillfällig distraktion för mig själv, om det får mig att må bättre så gör jag det. 
    Så du ska använda andra för att distrahera dig själv och få dig själv att må bättre?
Svar på tråden Ex gjorde slut för att hon inte vill känna sig begränsad