• Guldnovan

Ex gjorde slut för att hon inte vill känna sig begränsad

edeb2710 skrev 2023-02-01 15:14:12 följande:
    Ex gjorde slut för att hon inte vill känna sig begränsad

Vad är era åsikter kring detta och vad kan/borde jag göra?

Förstår att det är jobbigt. Det är jobbigt för henne också. Att hon jobbar där du tränar är synd när det blir så här. Hon har svarat att hon inte är intresserad av att fortsätta och det måste du acceptera. Att få svar på sina frågor är nästan omöjligt och inget man kan vänta sig. Nu är jag så pass gammal att jag har erfarenhet att säga att det där kommer du troligen uppleva flera gånger under ditt liv och med olika människor. Ett kärleksbrev i ert läge är som övriga säger en dålig idé. Att tjata tillbaks någon är aldrig rätt. 
    Låt tiden gå, undvik hennes arbetstider om det är möjligt, kontakta inte eller svara. Du kommer igenom även detta det kan jag garantera. 
    Om du tänker ignorera henne i två veckor som något sorts straff eller test för henne så tänker du lite galet. Hon har avslutat förhållandet och det finns inget att ignorera nu. 
    Du skriver att hon dumpade dig från ingenstans men skriver sedan att hon har förklarat varför. 
    Så du är inte "dumpad från ingenstans". 
  • Guldnovan
    edeb2710 skrev 2023-02-01 16:48:28 följande:

För er som undrar vad jag har skrivit i kärleksbrevet; vill påminna henne om hur speciellt det var när vi sågs första gånger och hur båda fastnade för varandra trots att det var ett ?tinderragg?. Bifogar även bilder på innehållet. Längst ner har jag skapat ett bild-kollage med fina minnen, som ska få henne att kanske tänka på att vi träffades på ett väldigt unikt sätt. Hon har innan ?otroheten? aldrig visat sig vara instabil eller illojal på något sätt, det är snarare jag som betett mig drygt och kallt mot henne som fått henne o känna sig ouppskattad. Många dagar bad hon mig att vara extra gullig men fortsatte vara jiddrig iom att jag gillar att vara lite jobbig och skoja ibland. Men har genom gester ändå visat att jag älskar henne jättemyxket och har offrat andra sysslor för att spendera den tiden med henne istället. Anledningen till varför jag vill ge henne brevet på alla hjärtans dag är för att påminna hur romantiskt vi hade det senast förra året den 14 februari. Läser era kommentarer om att ni tkr att jag inte ska ge henne brevet men känner personligen att 14 februari och ge ett brev som är skriver från hjärtat kanske får henne o tänka en extra gång. Att ignorera henne i två veckor är inte för att bestraffa, utan hon kommer att börja undra varför jag inte hör av mig som tidigare, varför jag inte tränar de tider som hon jobbar längre. Hon kommer börja tänka om jag kommit över henne. Detta brev kommer att kännas i hjärtat på henne är min förhoppning iaf.

Nej nej nej.....det vore katastrof att ge henne det. 
    Det där skulle vara obehagligt att få! 
    Du måste ge dig....du börjar bli konspiratorisk och tänker inte klart. Brevet visar snarare att hon gjort rätt som avslutade. Jag skulle försöka byta jobb. 
    Du skriver dessutom "ganska" säker....
    Du gör bort dig om du ger henne detta. 
  • Guldnovan
    Det här är visar att hon gjort rätt som avslutat: 

"Hon tror nog att gräset är grönare på andra sidan men hon kanske inte har tänkt på hur jävla ensamt det kan bli när man är singel. 

"Denna känsla hon har nu är tillfällig"

"Jag har iaf gått vidare, skapat tinder-konto och pratar med några tjejer just nu"

I rest my case....
Svar på tråden Ex gjorde slut för att hon inte vill känna sig begränsad