• Anonym (fluffig)

Ex gjorde slut för att hon inte vill känna sig begränsad

Skit i henne, hon är inte värd att satsa på. Du är ung och hinner garanterat hitta någon ny som är bättre :)

• Anonym (fluffig)
    edeb2710 skrev 2023-02-01 16:28:40 följande:

Jag har ganska svårt att släppa allt detta för att
    1. Det är mitt första förhållande.
    2. Jag vet att jag älskar henne fortfarande
    3. Varit oklart mellan oss men 90% av tiden bra mellan oss de senaste månaderna
    4. Gör slut helt plötsligt när jag fort sörjer men försökte förlåta henne för otroheten.

Jag blir inte klok bara. Vi har sovit med varandra nästan varje dag trots att vi har varit särbos. Vi har legat och myst och gjort allt som vi gjort tidigare och hon har själv aldrig indikerat att hon vill ?vara? singel, utan att hon vill ha sitt egna hem. Jag gick med på det att vi tar igen den tid vi inte fick ifrån varandra iom att vi blev ihop ganska snabbt. Vi träffades på julafton, låg och en vecka senare på nyår blev vi ?officiella?. Vi har varit med varandra konstant ända sedan den dagen. Vi firade min födelsedag och nyår ihop på hennes begäran. Jag gjorde henne gravid och vi gick igenom en abort tillsammans där jag var med henne en hel veck medan hon stod ut med smärtorna (jobbade hemma). Hon har varit optimistis men sedan helt från ingenstans de senaste veckorna sagt att hon inte tror att det kommer funka.

Hur kan man gå från att vilja ha kärlek och närhet till att vilja klara sig själv och inte ha ett förhållande?

Bifogar även vad hon skrev i mitt grattis-kort.

Hon verkar extremt instabil. Gör dig själv en tjänst och gå vidare
  • Anonym (fluffig)
    edeb2710 skrev 2023-02-01 16:48:28 följande:

För er som undrar vad jag har skrivit i kärleksbrevet; vill påminna henne om hur speciellt det var när vi sågs första gånger och hur båda fastnade för varandra trots att det var ett ?tinderragg?. Bifogar även bilder på innehållet. Längst ner har jag skapat ett bild-kollage med fina minnen, som ska få henne att kanske tänka på att vi träffades på ett väldigt unikt sätt. Hon har innan ?otroheten? aldrig visat sig vara instabil eller illojal på något sätt, det är snarare jag som betett mig drygt och kallt mot henne som fått henne o känna sig ouppskattad. Många dagar bad hon mig att vara extra gullig men fortsatte vara jiddrig iom att jag gillar att vara lite jobbig och skoja ibland. Men har genom gester ändå visat att jag älskar henne jättemyxket och har offrat andra sysslor för att spendera den tiden med henne istället. Anledningen till varför jag vill ge henne brevet på alla hjärtans dag är för att påminna hur romantiskt vi hade det senast förra året den 14 februari. Läser era kommentarer om att ni tkr att jag inte ska ge henne brevet men känner personligen att 14 februari och ge ett brev som är skriver från hjärtat kanske får henne o tänka en extra gång. Att ignorera henne i två veckor är inte för att bestraffa, utan hon kommer att börja undra varför jag inte hör av mig som tidigare, varför jag inte tränar de tider som hon jobbar längre. Hon kommer börja tänka om jag kommit över henne. Detta brev kommer att kännas i hjärtat på henne är min förhoppning iaf.

Nejnejnejnej. Du är bara klängig och efterhängsen och kommer skjuta henne ännu längre ifrån dig. Blockera henne och gå vidare. Det kommer förmodligen ha större effekt om hon nu skulle vilja ha tillbaka dig.
Svar på tråden Ex gjorde slut för att hon inte vill känna sig begränsad