• Foodie92

Hahaha linssoppa 🤣

Jag har världens pms, bråkat med mannen varje dag. Gått från att skratta till irriterad till att titta på en video och börja gråta ???? känner att jag inte ens orkar med mina humörsvängningar själv 🤣

• Foodie92

Haha Sanlin finns de nått som är tmi i dessa forum 🤭
    Aldrig varit med om, hoppas någon kan ge dig lite insikt

Jag har nu på kvällen haft som ilningar/lätt mensvärk. Känns som mycket tyder på mens men fortfarande för tidigt att säga

• Foodie92

Välkommen Malu, vi är ett gäng här med Bim nästa vecka 😊 hoppas de tar sig för dig !

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: såg ingen kommenterade din graf men jag tycker den ser väldigt lovande ut med den där spikhöjningen som hände. Hoppas hoppas !

Min temp har en nedåtgående trend känns de som, hoppas jag ser en ökning snart annars känns de lite trist för den följer samma mönster som mina andra cykler. Börjar bli nervöst att tempa. Har bim på torsdag.

• Foodie92

Embarazada: jag tycker mig se nått 😊

Även på din t123 men den ser lite grå ut så håller tummarna nu extra mycket 🙏

• Foodie92

Victoriaaas man ser tydligt två streck 😍 och med en sån fin kurva som du har också! Stort grattis 😍💕

• Foodie92

Kul att titta in och se fler plus 😍 grattis !!

Jag har också bim i veckan men har inga testa tidigt så jag väntar in den helt enkelt. Testar tidigast på fredag 🙈 min temp är lägre dessa dagar men vaknade tidigare än vanligt, räknar jag om så visar det att min temp har ökat istället. Så vet inte vad jag ska tro

• Foodie92

Blev ju väldigt spännande nu syskonförsök haha, du har gett oss alla en cliffhanger 🤩 håller tummarna extra hårt nu för dig!

• Foodie92

Åhhh kul att titta in efter en lång dag och se flera plus, stort stort grattis !!! 😍

• Foodie92

Sannet: svårt, ser typ utsmetat och blött ut så vet inte vad jag tolkar de som tyvärr

• Foodie92

Vad tråkigt att höra embaraza ❤️ kram !

Jag känner att mensen kommer på bim som räknat imorgon. Har mensvärk och tempen gick ner idag med 😫 hade hoppats att de äntligen skulle vara vår tur.

Hoppas ni alla andra lyckas bättre denna månad och att vi inte ses i april gruppen 💕

Svar på tråden BIM mars 2023