• Foodie92

BIM mars 2023

Vad skönt ändå att allt visade bra ! Som du säger bara timingen som de gäller 😊

Vi har lämnat en hel del prover och fått mina resultat. Alla prover såg fina ut men de bekräftade min PCO, att jag har mycket ägg så de är väl så att jag inte ägglossar varje månad. Mannen ska lämna sina prover nästa månad så får se hur det resultatet visar.

Jag ska nu göra en spolning och om de inte tar sig denna cykel blir det letrozol

• Foodie92

Jag har nu gjort spolningen, det var inga konstigheter, gjorde mindre ont än min vanliga mensvärk för min del 😊 allt såg också bra och normalt ut så det är väldigt skönt att höra

• Foodie92

Cykelhjul: 3 tabletter, 2 Alvedon och 1 ipren hade man gyn sagt att jag skulle ta 😊

• Foodie92
    Bär skrev 2023-02-28 06:44:22 följande:

Okej, jag tyckte mig se ett litet svagt streck så tog mitt digitala pga otålig och så fick jag upp det här?! 😭😭

Stort stort grattis 😍❤️
  • Foodie92
    Amaaanda00 skrev 2023-03-01 17:55:12 följande:
    Såhär ser min tempkurva ut. Vad tror ni? 🙈 jag har lite ilningar i magen och lite värk i brösten. är idag på ÄL+7 BIM-6 och har svårt att hålla mig ifrån att testa. Min kurva brukar inte vara så här jämn och sen brukar jag inte ligga över 37 direkt på morgonen 🙈
    Ser fin ut, verkar som du fått en till höjning och stannat där 😊 så positivt! Men som t123 säger är det svårt att utlösa nått från tempkurvor även om man själv sitter och överanalyserar sina temperaturer haha
  • Foodie92

Grattis Hannis ! 😍💕

Lulu: jag brukar gå på toa på morgonen sen håller jag mig till lunch och tar det då. Så de blir samma tid alltid men också inte morgon då produktionen av LH startar senare 😊

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: min brukar med va så sen innan ÄL brukar den sjunka och bli mer stabil 😊

• Foodie92
    Sanlin90 skrev 2023-03-05 18:37:55 följande:
    Så här ser min kurva ut
    Kurvan ser väldigt fin ut 😄
  • Foodie92

Grattis till plusset ! 😍

Själv har de skett en stegring på ÄL så borde få positivt snart vilket sätter ÄL i helgen om jag estimerar rätt 😊

Svar på tråden BIM mars 2023