Inlägg från: Elisabeth83 |Visa alla inlägg
  • Elisabeth83

BIM mars 2023

Kunde inte hålla mig? men, jag råkade kissa på själva rutan. Kan de framkalla ett positivt resultat?? Jag testade ju neg på ultra tidigt digitalt igår liksom.. och detta är ju skitstarkt Plus 🤔
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-21 15:22:45 följande:
    Oj WOW!! Det där är ju verkligen ett plus som heter duga!! 😍
    Huruvida det påverkar om det kommer urin på rutan vet jag tyvärr inte. Men spontant känns det som att det väl inte borde ge så pass missvisande? 
    Ingen aning 😬😬😬 Nu måste jag väl testa igen bara för det 😓 Har mått så jäkla illa och konstigt den här veckan så blev orolig vad det skulle kunna vara annars. 

Hur mår du?
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-21 16:16:31 följande:

Ja gör ett nytt test så får vi ju svart på vitt 😍
    Usch, men det låter ju som att det faktiskt skulle kunna va ett litet frö som slår sig till ro i magen med tanke på dina tester 🥰  Men förstår definitivt din oro, delar den till fullo med dig då jag känner samma. 
    Haft en hel del stickningar och konstiga känningar i livmodern igår och idag. 

Kollade förresten bild på ditt test som du lade upp i förrgår, det ser typ exakt ut som mitt såg ut idag när jag gjorde de svart-vitt. Tyckte de va lite spännande! 😁

Ja, ditt streck ser ut som mitt gjorde. Uh så spännande detta blir 😅 Blir en fortsättning följer..
  • Elisabeth83
    Syskonförsök skrev 2023-03-21 17:48:51 följande:

Men jag blir också väldigt nyfiken hur ett ultratidigt hade sett ut om de där är så starkt ? konstigt eller?!? 

Ja, jag med! Så sjukt konstigt verkligen? 
  • Elisabeth83
    Anonym (Ingatidigaplus) skrev 2023-03-21 18:33:56 följande:
    Har aldrig fått positivt på dom tidiga testerna, testat med dem de tre senaste graviditeterna men bara fått negativt och sedan tydligt plus med vanliga samma dag. Så av någon anledning de kanske inte passar alla?

Grattis till era plus!
    Börjar nästan fundera på om det är något sånt.. har alltid fått solklara plus med dessa clearblue när jag varit gravid. Vi får väl se om detta stämmer.
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-21 20:08:24 följande:
    Taget efter lunch. RFSU vanligt. 
    Lite hetsigt här då jag visade min sambo och han inte ser något streck. Ser jag i syne? //
    Ser ju ut som om det vore ett plus.
  • Elisabeth83
    t123 skrev 2023-03-21 18:38:24 följande:
    Men wow, då är det ju ingen tvekan alls 😍 Så kul, stort grattis!! När blir BF?
    Tack.. törs dock inte lita helt på det än. Enligt någon uträknare 2/12.
  • Elisabeth83
    Myran90 skrev 2023-03-21 21:18:33 följande:

Halloj tjejer! 
    Har BIM på måndag. 
    Fick som stickningar ner till i magen igår och har haft känningar av mensvärk lite lätt under dagen. Fick super SUPER lite rosa på pappret ikväll o bara känner BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Mensen på ingång typ. Rent så kan det va en nidblödning då det är inom perioden när den kan komma.. men känns verkligen som mensen kommer när som. Brukar stänkblödningar någon dag innan mens. Men det räknade jag ut att den skulle börja dra igång på fredag så känns lite tidigt redan nu. Så trött på o blöda. Tog ett gravtest bara för att redan idag men det va väldigt negativt. Får se hur resten av veckan ser ut...... 

Stort grattis till Alla som plussat. Håller alla tummar och tår för oss som är kvar Hjärta

Håller tummarna för plus och inte mens!
  • Elisabeth83
    charlottaaaaa skrev 2023-03-22 07:20:58 följande:

Hej tjejer! 

har försökt ett par månader med andra barnet, och alltså ser jag i syne eller plussade jag imorse? 

Är på bim-4 så är ju fortfarande tidigt?

Är det rosa så skulle jag säga definitivt 😊
  • Elisabeth83
    t123 skrev 2023-03-24 15:59:42 följande:

Är så nojig, har haft ömma bröst men det växlar liksom hela tiden. Säkert inte alls ovanligt såhär tidigt men det är det som har hänt vid mina tidiga missfall, att sånt har försvunnit. Är på ÄL+14 idag, plussade tydligt på ÄL+10. Visst ser stegringen okej ut? Fick 2-3 på digitalt också idag, fick 1-2 i måndags på ÄL+10. Hjärnspökena vill inte riktigt lämna mig ifred 😰

Jag fick också 2-3 på digitalt idag. Mina symptom kommer och går. Ibland känner jag mig inte alls gravid och helt plötsligt så sköljer de över mig igen. Tycker dina test ser ut att öka fint 😊
  • Elisabeth83
    Anonym (Orolig) skrev 2023-03-25 09:54:56 följande:
    Nån som ser något? Taget med testa tidigt va 5 dagar innan bim
    Jag tycker mig se något svagt. Fick suuuupersvagt på dessa på bim -5 och sen testade jag starkare typ dagen efter med vanligt cb.
Svar på tråden BIM mars 2023