• Sannet

BIM mars 2023

Syskonförsök skrev 2023-03-20 07:07:18 följande:

Fler som testat idag? Sannet, tog du något?
    Embarazada? lulu? 

Har dessvärre inga tidiga tester, så får avvakta till imorgon. 😪
    Men imorgon så 😀
  • Sannet
    Embarazada skrev 2023-03-20 08:53:13 följande:
    Ser ju positivt ut!!! 😍
  • Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-03-20 11:07:57 följande:
    Tog ett ÄL test för skojs skull? nu är det spännade om de är äl sent nu cykeldag 25 eller om de betyder något annat? förhoppningarna. Vågar inte testa 😭
    Nej men dra mig baklänges vad spännande!!!! 😍😍 
    Håller verkligen tummarna!!!!! ❤️
  • Sannet

Morgonens test. Det är något där! Vet inte om de syns här. 
  • Sannet

Foodie92: Hoppas hoppas!!!! 🥺😍

Elisabeth83: åååh!! 😔 Men ge inte upp än! ❤️ Hur länge kvar till BIM? 

Syskonförsök: Taaaack ❤️ Tråkigt att ni inte hann, men kanske de går med dagarna runt? 

• Sannet

Elisabeth83: Men då är det ju ett par dagar till, kanske rentav bara är för tidigt just nu? ❤️
    Jag vet inte riktigt när jag har BIM, men högst troligt till helgen.

• Sannet
    Elisabeth83 skrev 2023-03-21 15:11:21 följande:
    Kunde inte hålla mig? men, jag råkade kissa på själva rutan. Kan de framkalla ett positivt resultat?? Jag testade ju neg på ultra tidigt digitalt igår liksom.. och detta är ju skitstarkt Plus 🤔
    Oj WOW!! Det där är ju verkligen ett plus som heter duga!! 😍
    Huruvida det påverkar om det kommer urin på rutan vet jag tyvärr inte. Men spontant känns det som att det väl inte borde ge så pass missvisande? 
  • Sannet

Elisabeth83 skrev 2023-03-21 15:49:02 följande:
    Ingen aning 😬😬😬 Nu måste jag väl testa igen bara för det 😓 Har mått så jäkla illa och konstigt den här veckan så blev orolig vad det skulle kunna vara annars. 

Hur mår du?

Ja gör ett nytt test så får vi ju svart på vitt 😍
    Usch, men det låter ju som att det faktiskt skulle kunna va ett litet frö som slår sig till ro i magen med tanke på dina tester 🥰  Men förstår definitivt din oro, delar den till fullo med dig då jag känner samma. 
    Haft en hel del stickningar och konstiga känningar i livmodern igår och idag. 

Kollade förresten bild på ditt test som du lade upp i förrgår, det ser typ exakt ut som mitt såg ut idag när jag gjorde de svart-vitt. Tyckte de va lite spännande! 😁

• Sannet
    Taget efter lunch. RFSU vanligt. 
    Lite hetsigt här då jag visade min sambo och han inte ser något streck. Ser jag i syne?

• Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-03-22 06:49:38 följande:

Svårt att säga eftersom de är redigerat? hur såg det ut oredigerat? redigerade kan du alltid få fram ett streck. 

tagit något nytt idag?

Det oredigerade ser ut såhär. Vet inte hur tydligt det syns här på FL, men det syns på bilden. 

Tog test imorse. Hann inte kolla jättenoga, men det var inte tydligare än igår iaf  😔

• Sannet

Grattis tjejer till era plus! 😍❤️

Här vart testerna inte särskilt tydligare idag och jag siktar därmed ännu mer mig in på att det inte blev något denna gång heller. Svårt när jag inte riktigt har datum för ÄL att gå på. Mensen lär komma lördag eller söndag. 
  • Sannet

Blev för övrigt irriterad och demolerade testet då jag stör mig på skuggan som de testet alltid har som förvirrar. (Fortsatt inom tidsramen). Detta ändrar dock inte på min inställning jag skrev ovan om att det inte blev något denna gång eftersom det fortfarande inte är starkare än i förrgår. 

• Sannet
    jippi1234 skrev 2023-03-23 09:36:48 följande:

Sannet: 
    jag håller med att dom där testerna har skuggor. tips är att test med apotekets egna, det testet har visat tidigt och tydligare för mig, utan spök! hoppas du får ett plus snart 

Ja, det kan bli så missvisande. :( 
    Tack för tips, det ska jag absolut testa!! ☺️
    Tack fina du, nån gång borde det ju vara min tur. 🥺❤️
  • Sannet

God morgon! 
    Min mens kom äntligen igår kväll, skönt på sätt och vis eftersom denna månaden varit ett stort frågetecken. 

Ha en fin helg! ❤️

• Sannet
    Men åååh!!!! Blir ju sentimental här, GRATTIS Syskonförsök!!! Äntligen var det din tur!!!! ❤️❤️❤️
Svar på tråden BIM mars 2023