BIM mars 2023
Fler som testat idag? Sannet, tog du något?
Embarazada? lulu?
Men imorgon så 😀
Fler som testat idag? Sannet, tog du något?
Embarazada? lulu?
Foodie92: Hoppas hoppas!!!! 🥺😍
Elisabeth83: åååh!! 😔 Men ge inte upp än! ❤️ Hur länge kvar till BIM?
Syskonförsök: Taaaack ❤️ Tråkigt att ni inte hann, men kanske de går med dagarna runt?
Elisabeth83: Men då är det ju ett par dagar till, kanske rentav bara är för tidigt just nu? ❤️
Jag vet inte riktigt när jag har BIM, men högst troligt till helgen.
Ja gör ett nytt test så får vi ju svart på vitt 😍
Usch, men det låter ju som att det faktiskt skulle kunna va ett litet frö som slår sig till ro i magen med tanke på dina tester 🥰 Men förstår definitivt din oro, delar den till fullo med dig då jag känner samma.
Haft en hel del stickningar och konstiga känningar i livmodern igår och idag.
Kollade förresten bild på ditt test som du lade upp i förrgår, det ser typ exakt ut som mitt såg ut idag när jag gjorde de svart-vitt. Tyckte de va lite spännande! 😁
Elisabeth83: Ååååh, GRATTIS!!!!!! 😍❤️
Svårt att säga eftersom de är redigerat? hur såg det ut oredigerat? redigerade kan du alltid få fram ett streck.
tagit något nytt idag?
Det oredigerade ser ut såhär. Vet inte hur tydligt det syns här på FL, men det syns på bilden.
Tog test imorse. Hann inte kolla jättenoga, men det var inte tydligare än igår iaf 😔
Sannet:
jag håller med att dom där testerna har skuggor. tips är att test med apotekets egna, det testet har visat tidigt och tydligare för mig, utan spök! hoppas du får ett plus snart
God morgon!
Min mens kom äntligen igår kväll, skönt på sätt och vis eftersom denna månaden varit ett stort frågetecken.
Ha en fin helg! ❤️