• Foodie92

BIM mars 2023

T123: då har vi troligen ÄL typ samtidigt. Fick positivt på ÄL igår.

Verkar vara en del nu som har ÄL.

Syskonförsök: tycker de låter vettigt. Man kan ju fortfarande mysa och försöka utan att de blir maniskt kring det så slipper du nog stressen ändå 😊

• Foodie92

Kul med så många med ÄL nu 😄 jag väntar också på tempökning för att få det bekräftat, men fick glad gubbe igår

• Foodie92

Sanlin90: om jag inte minns helt fel så hade du sagt att du varit något sjuk innan så de e ju inte helt omöjligt att du hade ÄL där dippen är. Minns inte om jag frågat men hade du kört något med ÄL test ?

• Foodie92

Va kul att komma in hit och se att flera plussat 😍 ! Stort stort grattis ❤️

• Foodie92

För mig känns de tydligt att ÄL va igår, mycket högre temp idag och hård I magen. Så borde se stigande temp kommande dagar. Nu är de bara att vänta 😊
  • Foodie92

Spännande Anonym !

Jag hade nog tolkat din ÄL som dagen innan. Jag kan med få såna sega höjningar 😊 så då är det 2 dagar innan och de e ju bra !
    Min höjdes med idag till precis över baseline

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: ja sorry skrev aldrig ditt namn men ja menade till dig 😊

Anonym: stort stort grattis superglad för din skull 😍❤️

• Foodie92

Ja stackarn låt han vila hahaha. Men som du säger man känner sig vilsen när man inte tempat eller testat 😅

• Foodie92

Maja: som t123 säger 😊 hög temperatur = positivt speciellt om de sker en ökning efter ett tag och att den stannar där. Stannar den så högt ganska stabilit så är det väldigt positivt

• Foodie92

Nu har jag fått bekräftad ÄL i appen, så skönt att se att man släpper ägg när man har PCO. Samt även skönt för mannen ska in nu u veckan och lämna lite prover. Så det klaffa bra iaf

Det roliga är att jag drömde om att jag hade ÄL sekret i stora klumpar 🤣 va förvirrad i drömmen över att de kom nu när jag troligen haft ÄL redan och blev så besviken. Snacka om ännu mer förvirrad när jag vakna haha. Skumma drömmar ibland ...

Svar på tråden BIM mars 2023