• Foodie92

BIM mars 2023

Hoppar in här från februari tråden, tempen störtdök så vet att mensen dyker upp idag eller imorgon.

Denna månad blir det spolning för mig, så hoppas allt ser OK ut och att de då blir denna månad som gäller 😊 lycka till allihop 💕

BIM-lista 
    1/3 Mathilda88, 16:e försöket, 1a barnet
    3/3 Elisabeth83, 4:e försöket, 4:e barnet
    4/3 Laura90, 8:e försöket, 1:a barnet
    4/3 Hannis1983, 7:e förösket, 4:e barnet
    5/3 Bär, 2:a försöket, 3:e barnet
    7/3 NellyGirl93, 1:a barnet
    10/3 Etaj, 3:e försöket efter ma, 6:e barnet
    18/3 Anile, 7:e försöket, andra barnet
    26/3 Foodie92, första barnet

• Foodie92

Laura90: förstår dig, man försöker så länge och kämpar och även om man blir superglad för andra så finns önskan hos en själv och då blir man lite besviken att man själv inte är en sån som "testade en gång och blev gravida direkt". Så sitter man här och ÄL testar, tempar och gör allt varje cykel 😅

• Foodie92

Gör om gör rätt! 😅

1/3 Raindear860, försök 13 tror jag,1a barnet

1/3 Jordgubbsfelle, försökt i 1år 5mån, 1a barnet
    1/3 Mathilda88, 16:e försöket, 1a barnet
    3/3 Elisabeth83, 4:e försöket, 4:e barnet
    4/3 Laura90, 8:e försöket, 1:a barnet
    4/3 Hannis1983, 7:e förösket, 4:e barnet
    5/3 Bär, 2:a försöket, 3:e barnet
    7/3 NellyGirl93, 1:a barnet
    10/3 Etaj, 3:e försöket efter ma, 6:e barnet
    10/3 Pappersdocka: 6 försöket, 2 barnet
    14/3 GuldKvinnan, 7e försöket, 1 barnet 
    16/3 Agnesmamma01 2:a försöker 3: barnet
    18/3 Anile, 7:e försöket, andra barnet
    18/3 garderobsblomma, 8:e försöket, första barnet 
    20/3 Anonymcola andra barnet
    26/3 Foodie92, första barnet
  • Foodie92

Guldkvinnan: jag bokade tid hos min gyn (går till privat) för att se om allt ser OK ut då vi försökt I ett år. Så gyn satte mig på spolning  direkt (samt tagit massa prover) går de inte vägen nu så blir det även letrozol för min del.

Så tipsar att ta kontakt med gyn om du inte redan gjort det 😊

• Foodie92
    Laura90 skrev 2023-02-19 17:27:47 följande:
    Såhär ser min kurva ut. Som ni ser fick jag positivt ägglossningstest i torsdags men tempen har inte gått upp så mycket så är lite osäker på om ägget verkligen släppt? Varit bortresta under helgen så inte lyckats ligga sen i torsdags heller. Nu får vi vänta och se antar jag
    Ser ut som ÄL va cd 13 😊 behöver inte höjas jättemycket bara de e över medellinjen så är det ÄL. Så skulle tolka de som att du haft det
  • Foodie92

Men spännande med ägglossning så tätt inpå ! Hoppas de tar sig ! 😊

Mathilda: var infektionen samtidigt som ägglossning eller? Hoppas de har läkt fint 💕 vet att de känns hopplöst när man gjort nått sånt men de kan fortfarande ske nått 🙏 håller tummarna för dig

• Foodie92

Åh vi fortsätter (tråkigt nog) följas åt trefaldigmästareikärlek. Jag har med PCO och kär NC 😊 hoppas verkligen de blir vår månad nu 💕

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: ja de e väldigt smidigt med att tempa tycker jag. Skönt att massa tester tagits för din del ! Jag ska på spolning på måndag, vilket är några dagar innan ÄL så hoppas de gör susen för oss. Håller tummarna för oss

T123: åh så synd att de inte höll sig, men som du säger så kanske de känns bättre när de sker tidigare än senare. Hoppas de tar sig för dig denna månad.

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: En del av fertilitetsutredningen antar jag 😊 som jag förstår det så görs det för att se att det är öppet i äggledarna, det kan de inte se om de inte spolar. Så hoppas verkligen att de blir bra, är väldigt nervös. Ska ta 2 Alvedon och 1 ipren innan sa gyn 😣

Cykelhjul: Åh synd men skönt ändå med ÄL hoppas du slipper spolningen ! Jag lovar att berätta så fort jag varit där på måndagen 🙈

• Foodie92

Laura90: åh skönt att höra ! Är väldigt nervös för spolningen då jag hört att de gör väldigt ont 😫 men de hjälper verkligen när du säger att de inte gjorde ont ska försöka att inte oroa mig i onödan. Så skönt att spolningen gick bra för dig ! Ska du eller har du gjort något mer ?

Svar på tråden BIM mars 2023