Vad håller min kille på med?
Anonym (Bedragen man) skrev 2023-02-01 08:49:45 följande:
Oj... Ja. Det låter som att han är, eller söker efter att vara otrogen. Med tanke på var han surfat så är det nog för att utforska sin sexuella läggning.
Jag kan bara säga att magkänslan brukar ha rätt... det var så jag nyligen avslöjade min frus otrohet. Så ta din magkänsla, och det du hittat, på allvar och prata med din kille. Sitt ner och få honom att förstå att du menar allvar. Att du inte släpper det här förrän ni rett ut det.
Dokumentera lite av det du hittat, typ ta foto med mobilen, så du har svart på vitt om han försöker blåneka. Det försökte min fru, tills jag var tydlig med att jag hade bevis. Allt måste fram, och ni måste prata för att kunna komma fram till om ni kan vara tillsammans.
Likadant här med min fru, hon har aldrig varit intresserad av sex har hon påstått genom åren. Men oj, hon hade glömt logga ur på datorn häromdagen och jag ser konversation med en man på hennes jobb som hon tydligen har en affär med. Hon har skickat nakenbilder av sig själv och han har skickat penisbilder tillbaka....bara vänder sig i magen när jag tänker på det!
Och det sexet dom har med varandra verkar vara något helt annat än det vi har. Dom har haft sex både fram bak och gud vet allt?? Jag har sparat allt men vet inte hur jag ska gå vidare?