• Anonym (Chockad flickvän)

Vad håller min kille på med?

Jag (en tjej) och min kille har varit ihop i fyra år nu och som med alla förhållanden går det upp och ner ibland. Men på det stora hela har vi det bra ihop, tills kanske några månader tillbaka 

Jag börja märka en viss frånvaro från honom och ett större intresse över datorn och telefonen. Ingenting jag brydde mig om i början, då jag vet att han gör mycket jobb och sånt på både datorn och mobilen. Men tillslut blev han mer avståndstagande mot mig när han satt med telefonen och skrev. Satte jag mig bredvid honom och skulle gosa i soffan, så la han sig från mobilen (vilket var gulligt i början). Men samtidigt så åkte den upp igen lika snabbt om jag gick därifrån. 

Han börja vara borta längre på kvällarna och i samband med detta så börja lusten för att ha sex med mig, minska rejält. 

Jag är ingen flickvän som vill misstro min kille och börja snoka, men allt blev för påfrestande. Jag kolla hans svarta bag, som han har till gymmet och jobbet. Där hitta jag en massa kondomer, glidmedel, gagboll (tror jag det heter) och en penisring med typ som en plug på (aldrig sett en sådan förut). 

Sedan kolla jag lite runt och detta gör ont att säga på hans dator och hittar då att han har varit inne på någon sidan som heter Qruiser, vilket känns konstigt. Då de tydligen är en sidan för HBTQ-personer. 

Förstår att jag måste prata med honom. Men tror jag själv inte fattar vad de är jag har hittat, skulle nog säga att jag är i chocktillstånd. 

Är min älskade kille otrogen eller vad håller han på med? 

• Svar på tråden Vad håller min kille på med?
  • Anonym (Bedragen man)

Oj... Ja. Det låter som att han är, eller söker efter att vara otrogen. Med tanke på var han surfat så är det nog för att utforska sin sexuella läggning. 

Jag kan bara säga att magkänslan brukar ha rätt... det var så jag nyligen avslöjade min frus otrohet. Så ta din magkänsla, och det du hittat, på allvar och prata med din kille. Sitt ner och få honom att förstå att du menar allvar. Att du inte släpper det här förrän ni rett ut det.

Dokumentera lite av det du hittat, typ ta foto med mobilen, så du har svart på vitt om han försöker blåneka. Det försökte min fru, tills jag var tydlig med att jag hade bevis. Allt måste fram, och ni måste prata för att kunna komma fram till om ni kan vara tillsammans.

• Anonym (också där....)
    Anonym (Bedragen man) skrev 2023-02-01 08:49:45 följande:

Oj... Ja. Det låter som att han är, eller söker efter att vara otrogen. Med tanke på var han surfat så är det nog för att utforska sin sexuella läggning. 

Jag kan bara säga att magkänslan brukar ha rätt... det var så jag nyligen avslöjade min frus otrohet. Så ta din magkänsla, och det du hittat, på allvar och prata med din kille. Sitt ner och få honom att förstå att du menar allvar. Att du inte släpper det här förrän ni rett ut det.

Dokumentera lite av det du hittat, typ ta foto med mobilen, så du har svart på vitt om han försöker blåneka. Det försökte min fru, tills jag var tydlig med att jag hade bevis. Allt måste fram, och ni måste prata för att kunna komma fram till om ni kan vara tillsammans.

kondomer behöver inte vara otrohet när det gäller killar, en del använder det vid onani, det har hänt att jag gjort det själv ibland. Men gag-boll då börjar det ju bli lite mycket onekligen....

Likadant här med min fru, hon har aldrig varit intresserad av sex har hon påstått genom åren. Men oj, hon hade glömt logga ur på datorn häromdagen och jag ser konversation med en man på hennes jobb som hon tydligen har en affär med. Hon  har skickat nakenbilder av sig själv och han har skickat penisbilder tillbaka....bara vänder sig i magen när jag tänker på det!

Och det sexet dom har med varandra verkar vara något helt annat än det vi har. Dom har haft sex både fram bak och gud vet allt?? Jag har sparat allt men vet inte hur jag ska gå vidare?
  • Anonym (+++)
    Anonym (också där....) skrev 2023-02-01 10:18:34 följande:
    Och det sexet dom har med varandra verkar vara något helt annat än det vi har. Dom har haft sex både fram bak och gud vet allt?? Jag har sparat allt men vet inte hur jag ska gå vidare?
    Hur kan du inte veta hur du ska gå vidare? 
    Visa henne det du kopierat bara. 

Sedan är det väl slut, om du inte kan leva med att hon är med andra. 
  • Anonym (också där....)
    Anonym (+++) skrev 2023-02-01 10:23:26 följande:
    Hur kan du inte veta hur du ska gå vidare? 
    Visa henne det du kopierat bara. 

Sedan är det väl slut, om du inte kan leva med att hon är med andra. 
    Så du menar att det skulle vara enkelt att göra det? Håller nog inte med dig om att det är så "bara". 

Jag har tänkt lite mer och jag kanske skulle kunna acceptera att hon är med andra. Jag är bara så förvånad att hon aldrig visat mig den där explosiva sexualiteten som hon tydligen har?
  • Anonym (Bedragen man)
    Anonym (också där....) skrev 2023-02-01 10:46:27 följande:
    Så du menar att det skulle vara enkelt att göra det? Håller nog inte med dig om att det är så "bara". 

Jag har tänkt lite mer och jag kanske skulle kunna acceptera att hon är med andra. Jag är bara så förvånad att hon aldrig visat mig den där explosiva sexualiteten som hon tydligen har?
    Jag känner igen mig i att frun haft ett svalare ibtresse för sex med mig, som mest blivit slentrian. Men så upptäcker man att hon gått och längtat efter en annan man, och legat med honom ett par gånger. 
    Det gör ont...!
    Det är svårt att tro att det ska gå att rädda, art kunna få tillbaka både tillit och passion och attraktion. 

Jag håller också med dig om att det är lätt för andra att säga: det är bara att lämna! 
    Det är inte alltid svart eller vitt, och framförallt är det en process som tar lite tid, att gå isär. När man delar hus och allt vad det innebär. 

Jag står och vacklar i mitt beslut, om jag ska ge oss ett sista försök, med parterapi och allt vad det innebär innan jag tar det slutgiltiga beslutet att gå vidare. Min fru säger att hon verkligen vill försöka, samt förbättra det som varit dåligt, och varit grundproblemet i vårt förhållande.  

Så kanske kan ge henne ett par månader, för att se hur jag känner för vår framtid då. 
Svar på tråden Vad håller min kille på med?