Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

VAD SKA JAG GÖRA :(

TS det han gör med sin flickvän gjorde han mot dig med! 

Garanterat!! 

Så tänk så här, när du och exet hade varit tillsammans i 2 år och han knullade andra, ett ex kanske? Skulle du då velat veta? Eller skulle du vara glad och ovetande i 9 år till?? 

Finns en skit enkel grej att leva efter och det är: behandla andra som du vill bli behandlad själv? 

• Anonym (Man)
    Anonym (Isa) skrev 2023-02-01 15:53:30 följande:
    På direkt fråga om det från Ordinär Man så verkar det som om trådstarten handlar om att vilja ha sex med sitt ex men ha dåligt samvete över det, och ändå tveka i vad man kan göra åt det. 

Olika åsikter finns representerade. Jag skrev ju för att jag varit tjejen som kunde ha använt mitt liv under flera år till något mycket bättre än att flytta ihop med en person som låg med andra, på nivån låg med andra samtidigt som han planerade seriös hopflytt med mig, tjejen. 

Jag hade uppskattat att få informationen från någon av de andra han låg med istället för att ta reda på allt själv. 
    1+ 

Men som sagt, TS original fråga handlar inte alls om exets flickvän. Det handlar om hennes dåliga självkänsla och möööööjligtvis lite dåligt samvete av vad hon gjort.

Men det är inte skitsvårt att läsa mellan raderna att frågan egentligen är:

1 - Hur får jag tillbaka mitt ex??

2 - Om jag berättar för hans flickvän att vi haft sex, tror ni han dumpar henne då och rider iväg i solnedgången med mig på sin vita häst?

TS gör alla 3 en tjänst och berätta för flickvännen. Sen kan du, exet och hans flickvän gå vidare i livet och hitta någon ni alla förtjänar... 
  • Anonym (Man)
    Anonym (anonym) skrev 2023-02-03 17:15:20 följande:
    Om/när jag berättar för flickvännen så hittar mitt ex snabbt en ny som sårar ännu fler, vi kommer inte bli ihop, jag ska lappa ihop mig själv och bygga upp mitt självförtroende. .  

TS ingen ber dig rädda världen här!

Men du kan hjälpa EN (1) stackars oskyldig människa från att gå miste om 10+ år med FEL man!!! 

Var är alla så kallade ?feminister? som normalt har såååå många åsikter om hur kvinnor behandlas???? GravidSkrikandes

• Anonym (Man)
    Anonym (Isa) skrev 2023-02-03 18:01:57 följande:
    #jagärhärochkastarbortmintid
    #METOO

Pun intended!  SkålFlört
Svar på tråden VAD SKA JAG GÖRA :(