Inlägg från: Anonym (Förståndigare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förståndigare)

VAD SKA JAG GÖRA :(

Anonym (Isa) skrev 2023-02-01 11:38:51 följande:
    Det tycker jag också, men jag tycker inte att du behöver gnida in den i tjejens näsa när du berättar. Berätta bara sakligt att ni hånglat och legat om det påverkar hennes lust att ligga med honom och låta honom flytta in. 
    Men nu får jag känslan av att du inte vill bryta utan vill ha sexet? I så fall är det ju helt andra saker som krävs. Smussel, spänning osv. Då kunde du lika gärna fortsatt som tidigare och inte startat tråden. 
    Hon vill ju ha sexet! Det är ju klart som korv(!)spadCool
  • Anonym (Förståndigare)

Vill du ha sexet är det väl inga problem? kör på bara

• Anonym (Förståndigare)
    Anonym (Isa) skrev 2023-02-06 09:50:48 följande:

Problemet är att tjejen kastar bort sin tid. För mig tog det åratal att komma över att det liv vi planerade för tryfferades av sex med andra i "öppna relationer". Jag ringde faktiskt till en av älskarinnorna, den han var kär i, men hon svarade inte och ringde aldrig upp, så jag fick bara hans sockrade version. Jag antar att hon tyckte att det bara var sex och hade ju barn och familj på annat håll men jag ville helst inte bli sambo och planera barn med någon som var kär i och knullade med andra i dubbelsängen. Hade verkligen uppskattat om folk i vår närhet som visste hade upplyst mig. 

Det är nog så att du inte är riktigt så modern som andra. Nuförtiden upplever jag att många är förstående till att par som lever ihop länge har sexpartners på annat håll mer eller mindre frekvent. Jag diskuterade detta senast på en möhippa där bruden uttryckte farhågor om att hon skulle kunna vara trogen hela livet.

Vi kunde lugna henne på den punkten och alla närvarande kvinnor (som är i varierande åldrar, vissa har både barn och man sedan länge) vittnade om att dom i mer eller mindre hög grad haft sex vid sidan av sitt förhållande. Ju mer drinkar som dracks desto mer uppsluppen och öppen blev stämningen och vissa av kvinnorna berättade öppet om hur de haft gruppsex med andra till exempel under jobbresor och liknande.
  • Anonym (Förståndigare)
    Anonym (Isa) skrev 2023-02-06 10:25:07 följande:
    Det handlar inte om att vara modern eller inte. Jag har flersamma vänner. Det handlar om att själv få välja om man vill föda barn åt någon som är kär i en annan och ligger med flera. 

De som är självvalt flersamma oavsett orsak har jag inte problem med. 
    Nja självvalt flersamma är inget som man skyltar öppet med. Jag menade nog snarare att de flesta vet innerst inne att det är så det ligger till. Och att det kommer fram vid dessa tillfällen när det blir uppsluppen stämning och alkoholen flödar lite extra.....
  • Anonym (Förståndigare)
    Anonym (Isa) skrev 2023-02-06 10:54:37 följande:
    Jag tycker att det är mer modernt med de öppet flersamma. Smusslandet är uråldrigt. 

Jag tycker att TS ska ringa tjejen. Hon har själv krasst inget att förlora, men är själv i position att rädda en annan människa från att kasta bort sitt liv. Jag trodde att jag älskade mannen men när jag förstod att jag älskade ett skådespeleri tvärdog känslorna. Jag har aldrig gått vidare så fort känslomässigt. Ser honom ibland och slås alltid av hur ful han är och vilken trist utstrålning som omger honom. Däremot har minnet av lögnerna och hur lågt han satte mig stannat kvar. 
    Lustigt, det där säger ofta de som är allra mest otrogna. Att de är "flersamma". Då ursäktas ju helt plötsligt allt mellan himmel och jord.

Så bekvämt. Ja och modernt var det ju också ja tydligen.....Solig
Svar på tråden VAD SKA JAG GÖRA :(