VAD SKA JAG GÖRA :(
Snälla, berätta för tjejen! /Tjejen
Snälla, berätta för tjejen! /Tjejen
Ja, för din skull kan du bryta med honom, men snälla, snälla informera tjejen så hon slipper flytta ihop med honom. Han är ett as mot henne. Jag tappade flera år för att ingen informerade mig och sedan vänner eftersom jag självklart omvärderade relationer där man inte tyckte det var nödvändigt att informera mig. Fick ta reda på allt själv.
Berätta för exet att du måste berätta själv eftersom han inte vill göra det. Då kommer han att bli arg.
Sedan skulle jag ringa till tjejen. Om hon inte svarade skulle jag ha förberett ett vänligt meddelande att tala in.
Hej, det är nns X. Finns inget bra sätt att säga detta på men vi har hånglat och han vill inte berätta det för dig. Eftersom ni ska flytta ihop vill jag att du ska veta om detta. Har du frågor ring mig på 073*******.
Då har du gjort vad du kan för henne.
Hur ska hon få veta? Det är du som kan berätta. Tyvärr kommer du att kasta bort ditt och tjejens liv ligga med honom i deras dubbelsäng, utifrån vad du skriver. Sen kan du droppa dina små strumpor i tvätten, som min killes älskarinna. Trevlig helg! /Tjejen som vet för mycket
TS ingen ber dig rädda världen här!
Men du kan hjälpa EN (1) stackars oskyldig människa från att gå miste om 10+ år med FEL man!!!
Var är alla så kallade ?feminister? som normalt har såååå många åsikter om hur kvinnor behandlas????
Problemet är att tjejen kastar bort sin tid. För mig tog det åratal att komma över att det liv vi planerade för tryfferades av sex med andra i "öppna relationer". Jag ringde faktiskt till en av älskarinnorna, den han var kär i, men hon svarade inte och ringde aldrig upp, så jag fick bara hans sockrade version. Jag antar att hon tyckte att det bara var sex och hade ju barn och familj på annat håll men jag ville helst inte bli sambo och planera barn med någon som var kär i och knullade med andra i dubbelsängen. Hade verkligen uppskattat om folk i vår närhet som visste hade upplyst mig.
Jag tycker också att det var synd att hon aldrig svarade. Nu är min bild att de hade ett sexliv som fungerade väl för dem, men eftersom hon var från akademikerfamilj i innerstan så dög väl inte han som var från utsatt förort, som hon träffade på sommarjobbet, att visa upp eller bilda familj med. De hade säkert starka känslor för varandra även om båda två låg med andra också. Jag tycker att hon utnyttjade honom för sex och att han utnyttjade mig för familjeplanering då han trodde att jag skulle föda hans barn och ta hand om det. Jag slapp undan, men vill gärna inte att det händer flera, som tjejen i den här tråden riskerar vad det verkar.
Förstår inte varför du ska berätta för hans tjej om situationen du själv var med att skapa. Hade jag varit dig, hade jag klippt banden helt och gått vidare i mitt liv - med en lärdom rikare att hålla mig borta från upptagna män