Anonym (Flaxx) skrev 2023-01-28 12:38:52 följande:
Många sura här i tråden. Man ser att det är som vanligt. Kvinnor slår ifrån sig och börjar jämföra. Tävlingen vem som har det värst, den vinner alltid kvinnan.
Nej ingen säger att kvinnor har det värst utan att det handlar om personer som inte mår bra eller inte haft det lätt.
Det är ju DU som hela tiden säger att det värst för män och alltid lätt för kvinnor.
Hade ändå hoppats och trott lite på dig när du nyligen skrev att du skulle sluta se dig själv och män som offer och att det är kvinnors fel som har det så lätt.
Fy så trist att du är tillbaka i dina gamla vanor och hackar på kvinnor.
Tror faktiskt inte alls du vill förändra dig, det är din trygghet att vara kvar i ditt ältande för då behöver du aldrig ta ansvar för ditt mående utan kan fortsätta skylla på kvinnor som i dina ögon alltid har det lätt och gör så att män mår dåligt.
Men var kvar i din offerroll, du kommer bara blir mer och mer bitter tills ingen kvinna vill vara med dig, vem orkar höra på ditt gnäll på kvinnor hela tiden.
Jag utgår ifrån att du är Kaffedraken och jag har i flera trådar försökt svara dig snällt och pusha dig till må bättre och du har flera gånger skrivit att du ska ändra dig för du vill inte vara sådan.
Men nu inser jag att du aldrig kommer att ändra dig om du inte får professionell hjälp.
Så tråkigt att läsa dina trådar hela tiden men mest trist för dig själv.