• Anonym (Xoxo)

Vad tänder dig? Vad tänder du på?

Av vad eller vem och i så fall hur eller när blir du tänd och kåt? 

Får kyssar på halsen dig att bli kåt eller behövs dirty talk eller en hand runt halsen? Berätta vad som gör just dig våt och kåt eller hård för den delen. 

• Svar på tråden Vad tänder dig? Vad tänder du på?
  • cjs

Jag tänder på kvinnliga kvinnor, kvinnor i kjol eller klänning. Lite vardagsstil sådär, mild fetich kanske. 

• Anonym (Kåte Kalle)
    Anonym ()() skrev 2023-01-22 11:21:24 följande:

Det är lite synd om "Grottmänniska"....

Ironi kallas det. Många tänker precis som Grottmänniska skriver.
  • Anonym (Light)
    cjs skrev 2023-01-22 12:43:26 följande:

Jag tänder på kvinnliga kvinnor, kvinnor i kjol eller klänning. Lite vardagsstil sådär, mild fetich kanske. 

Nej ingen fetisch i alla fall.
  • Anonym ()()
    Anonym (Kåte Kalle) skrev 2023-01-22 12:45:35 följande:
    Ironi kallas det. Många tänker precis som Grottmänniska skriver.
    Aha.... Jag hajade inte att det var ironi.....
  • PunkPyret
    Anonym (Grottmänniska) skrev 2023-01-22 08:44:53 följande:
    Många tjejer tycker det är äckligt med killar som alltid ska vara så kåta och hålla på och äckla sig.
    Jag kan inte tala för många tjejer. Jag talar för mig själv.
    Gör du det?
  • Anonym (Light)

Jag tänder på kvinnor

• Anonym (Adam)

Kanske att blir dominerad av en tjej, något som gör mig ledsen och orolig att prata om med nån? Vad vet ni om detta och vad tycker ni? 

• Stooler

Jag går igång på intelligenta, självständiga och verbala kvinnor. Vackra ögon, ett varmt leende och mjuka läppar väcker mer än bara hjärnan, och tar kvinnan aktiv del i den gemensamma förförelsen är jag såld....

• Anonym (sexy)

Jag märkta att jag gick igång när tjejen hade högklackat.
    Vi brukade äta på våran kvarterskrog när vi hade ledig helg tillsammans hon kom ofta i snygga skor med höga klackar vi avslutade kvällen hemma hos henne med en whisky i soffan innan vi fortsatte i sovrummet ofta bara delvis avklädda men hennes skor var på

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Benny)
    Anonym (Grottmänniska) skrev 2023-01-22 09:32:28 följande:
    Om tjejer ser kåta ut och låter som de gör i porrfilm, då vet man att de fejkar.
    Om hon låter blir jag dödskåt. Hon får gärna bre på lite tjockare. Fejk funkar.
  • Pussan

Det som ger mig allra snabbast ¨påslag¨ är nog, eller var nog förr får jag säga, när man ser konturen av en styvnande kuk under en killes jeans. 
    Var förr skriver jag, för det är tyvärr inte så vanligt i min åldersgrupp längre... Men i ungdomen hände det inte så sällan.
    Minns t ex alla tiders troligen snabbaste ragg för mig. Många år sedan. Jag såg på några meters avstånd i en bar en kille med just den där konturen. Han märkte att jag kollade så jag log lite mot honom. Han tog ett grepp utanpå byxorna och juckade lite med handen, jag visade med en huvudvridning och en blick ¨följ med hitåt¨ och när. vi var längst bak i ett hörn i baren greppade jag kuken direkt och frågade ¨ville du mig något?¨
    Det ville han.

• SannnaB

Just nu gärna en härlig massage och lite mys och så. Kanske börja med ett härligt bad eller så och sen fortsätta i sovrummet. Gärna med en kvinna nu. 

• Anonym (Mångfacetterad)

It's complicated. 

Jag kan njuta av fantasier som ug kvinna, dom man eller dom kvinna.
    Det som avgör vad som händer är vad personen jag möter har för personlighet och hur de tänder på mig. 

• Havsbrisens

Det mest tändande är ju att få leva ut dominans med någon genuint undergiven. Med trygghet, tillit, närhet och med total inlevelse. 

• Anonym (Man)

Jag försöker jobba bort saker som tänder mig. Går okej, har tyvärr fortfarande en tendens att tända på kvinnor som är självsäkra och gärna som har lite "Tomboy" över sig.

Har åtminstone slutat tända på kvinnor generellt. Eller ja, minskat.

• välbärgad man i mina bästa år
    Anonym (Xoxo) skrev 2023-01-19 22:43:19 följande:
    Vad tänder dig? Vad tänder du på?

Av vad eller vem och i så fall hur eller när blir du tänd och kåt? 

Får kyssar på halsen dig att bli kåt eller behövs dirty talk eller en hand runt halsen? Berätta vad som gör just dig våt och kåt eller hård för den delen. 

En snygg, slank och lagom kurvig kropp. Längd i princip oväsentligt. Söt och sexig. Hyfsat inelligent. Bra jobb och som kan försörja sig själv. Missbrukare, socialfall och arbetslösa går bort rakt av... de får inte ens ett svar.

Kanske mest en beskrivning på "vem eller vad" som tänder mig. Men det får väl inbegrpas i frågan i topic. Hjärta
  • Anonym (Kille 51)

En bra porrfilm där tjejen blir tagen bakifrån, 

• Anonym (On point)
    Anonym (Tänder på att tända) skrev 2023-01-19 23:54:15 följande:

Jag tänder på att få "min man" (jag har ingen längre tyvärr) tänd. Att jag känner att nu har jag gjort honom jättekåt. Är ett slags narcissistisk drag att jag får bekräftelse och tänder på att han tänder på mig. En slags maktkänsla att jag vet att han tycker jag är jättesexig och vet att han älskar mig. 

Hade inte kunnat beskriva detta bättre. Men jag tror inte att det har med narcissism att göra utan är helt enkelt något som är nödvändigt för att hålla passionen levande. 

Att känna sig åtrådd är något av det sexigaste som finns. 
Svar på tråden Vad tänder dig? Vad tänder du på?