• Anonym (Xoxo)

Vad tänder dig? Vad tänder du på?

Av vad eller vem och i så fall hur eller när blir du tänd och kåt? 

Får kyssar på halsen dig att bli kåt eller behövs dirty talk eller en hand runt halsen? Berätta vad som gör just dig våt och kåt eller hård för den delen. 

• Svar på tråden Vad tänder dig? Vad tänder du på?
  • Nipus81
    Ascendere skrev 2023-01-20 13:41:09 följande:

Att ligga naken på rygg på en säng och bli avsugen av en kvinna som vet vad hon gör och njuter av att göra det så skönt som möjligt för mig. Gärna med ögonkontakt. Då blir det precis som att man kopplar ihop sina nervsystem till ett enda, typ som i Avatar-filmerna om ni sett dem. Älskar det. 

Tänder själv på att få gå ner och slicka min tjej långsamt och länge. Precis som du, gärna att hon kollar ner på mig och vi få ögonkontakt för att kort därefter blunda och bara njuta. När hon kommer, ja det är nästan så det går för mig med utan att någon stimulerar mig. 
  • PunkPyret
    Anonym (Tänder på att tända) skrev 2023-01-19 23:54:15 följande:

Jag tänder på att få "min man" (jag har ingen längre tyvärr) tänd. Att jag känner att nu har jag gjort honom jättekåt. Är ett slags narcissistisk drag att jag får bekräftelse och tänder på att han tänder på mig. En slags maktkänsla att jag vet att han tycker jag är jättesexig och vet att han älskar mig. 

Instämmer! Det är härligt att känna att jag har gjort honom så språngkåt att han bara måste ha mig, ta mig, NU!
  • Anonym (kåthet)

Jag blir kåt av kåta kvinnor! när man verkligen märker att hon går igång sådär så hon skakar och flåsar och stönar och glimrar i ögonen av kåthet.
    Antingen om hon bara är allmänt kåt eller om hon har någon kink/fetish typ smisk, unga killar, stora kukar/bbc, gasmasker? :P, eller bara pussad på nacken

• Anonym (Grottmänniska)
    PunkPyret skrev 2023-01-20 22:53:16 följande:
    Instämmer! Det är härligt att känna att jag har gjort honom så språngkåt att han bara måste ha mig, ta mig, NU!
    Många tjejer tycker det är äckligt med killar som alltid ska vara så kåta och hålla på och äckla sig.
  • Anonym (Grottmänniska)
    PunkPyret skrev 2023-01-20 22:53:16 följande:
    Det är ju det enda som killar tänker på, att sätta på tjejer.
  • Gaskarl

Djupa kyssar, att bli avsugen av en kvinna som verkligen gillar att leka med en kuk, att göra min kvinna kåt, kvinnor som vågar öppna upp och vara kåta och snuskiga. Kvinnor som använder snuskiga ord.

• Anonym (Grottmänniska)
    Anonym (kåthet) skrev 2023-01-22 08:40:49 följande:

Jag blir kåt av kåta kvinnor! när man verkligen märker att hon går igång sådär så hon skakar och flåsar och stönar och glimrar i ögonen av kåthet.
    Antingen om hon bara är allmänt kåt eller om hon har någon kink/fetish typ smisk, unga killar, stora kukar/bbc, gasmasker? :P, eller bara pussad på nacken

Det är sådant man ser i porrfilmer.
  • Anonym (kåthet)
    Anonym (Grottmänniska) skrev 2023-01-22 09:04:51 följande:
    Det är sådant man ser i porrfilmer.
    Ja det kan man se, även andra saker kan man se i porrfilmer, det finns även kvinnor "på riktigt" som också är väldigt kåta. Det viktigaste för mig är just att kvinnan verkar vara genuint kåt oavsett om det är vanligt sex eller på porrfilm
  • Anonym (Grottmänniska)
    Anonym (kåthet) skrev 2023-01-22 09:23:36 följande:
    Ja det kan man se, även andra saker kan man se i porrfilmer, det finns även kvinnor "på riktigt" som också är väldigt kåta. Det viktigaste för mig är just att kvinnan verkar vara genuint kåt oavsett om det är vanligt sex eller på porrfilm
    Om tjejer ser kåta ut och låter som de gör i porrfilm, då vet man att de fejkar.
  • Anonym ()()

Det är lite synd om "Grottmänniska"....

Svar på tråden Vad tänder dig? Vad tänder du på?